ایالات متحده می خواهد App Store را باز کند

بسته شدن فروشگاه های برنامه باعث می شود شرکت های بزرگی مانند اپل به عنوان دروازه بان برنامه ها عمل کنند اعمال قیمت های بیش از حد میتوانست. علاوه بر این، این عمل منجر به نوآوری محدود و رقابت کمی می شود. اخیراً، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده نیز به نفع ایجاد رقابت بیشتر در بخش فناوری کشور به طور کلی صحبت کرد.

طبق گزارش وزارت بازرگانی، اپل باید موظف شود، از جمله موارد دیگر، امکان خرید درون برنامه ای از طریق سیستم های پرداختی غیر از سیستم خود را فراهم کند (منبع: heise online). برنامه های شخصی نیز باید در اپ استور در دسترس باشند به عنوان ضد رقابتی علامت گذاری نشده است اراده. علاوه بر این، برنامه ریزی شده است که کاربران می توانند برنامه هایی مانند مرورگر یا برنامه ایمیل را از طریق منوی آیفون و آی پد انتخاب کنند. برنامه هایی که از قبل توسط اپل نصب شده اند باید به راحتی حذف شوند.

اپل در مورد گزارشی که اکنون توسط وزارت بازرگانی ارائه شده است، اظهار نظر کرده است هنوز موضعی نگرفته است. از آنجایی که خود این اتهامات جدید نیستند، گروه احتمالاً به استدلال هایی که قبلاً در گذشته مطرح شده است، بازمی گردد. زمانی که اپلیکیشن‌ها و فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث به آیفون و آی‌پد راه پیدا می‌کنند، اپل امنیت کاربران خود را در خطر می‌بیند.

پس از اینکه اتحادیه اروپا با قانون بازارهای دیجیتال در مورد مقررات سخت‌گیرانه‌تر فروشگاه‌های اپلیکیشن موبایل موافقت کرد، اکنون اپل به طور فزاینده‌ای در ایالات متحده آمریکا هدف قرار گرفته است. وزارت بازرگانی محلی با کلمات غیرعادی واضح صحبت کرد. این وزارتخانه معتقد است مدل فعلی اپل، که اجازه فروشگاه های برنامه شخص ثالث یا بارگذاری جانبی برنامه ها را نمی دهد. “مضر برای مصرف کنندگان و توسعه دهندگان”.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع در این ویدیو: چه اندروید و چه iOS، این برنامه ها در هر گوشی هوشمندی تعلق دارند.

اپل از خود دفاع می کند: اول ایمنی

اکنون وزارت بازرگانی ایالات متحده نیز خواستار باز شدن اپ استور اپل است. مدل فعلی برای کاربران و توسعه دهندگان مضر است. اپل باید در نهایت اجازه دهد فروشگاه های برنامه جایگزین و بارگذاری جانبی، بنابراین تقاضا.

اپل: فشار برای باز کردن اپ استور در حال افزایش است