Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
اگر صاحب یک گوشی شیائومی هستید، باید در مورد این برنامه رایگان اندروید بدانید - مجله تکنولوژی فودزیلا

اگر صاحب یک گوشی شیائومی هستید، باید در مورد این برنامه رایگان اندروید بدانید

گوشی های هوشمند شیائومی بسیار محبوب هستند. برخی از گوشی ها مجهز به دوربین سوراخ پانچ هستند و می توان آن را با یک برنامه رایگان اندروید به یک چشم نواز واقعی تبدیل کرد. اما در اینجا باید به یک جزئیات کوچک توجه کنید.

شیائومی

گوشی های شیائومی Pimp با دوربین های سوراخ دار

طراحی دوربین سوراخ پانچ اکنون در شیائومی نیز مورد توجه قرار گرفته است. دوربین جلو به طور مستقیم در صفحه نمایش در یک سوراخ قرار دارد. این یک طراحی منحصر به فرد ایجاد می کند، اما می توان آن را با یک برنامه رایگان اندروید ارتقا داد. تو می توانی آن را انجام دهی سوراخ دوربین را بیشتر نمایان کنید. این بازی کودکانه با برنامه اندروید “حلقه انرژی” است.

حلقه انرژی: نسخه جهانی

حلقه انرژی: نسخه جهانی

ویژگی جدید این است که می‌توان زمان فعال شدن دوربین جلو را مشخص کرد. اگر یک برنامه اندروید از دوربین جلو استفاده کند، حتی اگر انتظارش را ندارید، نشان می دهد حلقه دوربین در اطراف دوربین جلو نشان می دهد که دوربین فعال است. این یک ویژگی امنیتی مهم است که خود گوگل اخیرا آن را با اندروید 12 ادغام کرده است، اما آن را با یک اعلان نمایش می دهد.

توسعه دهنده: IJP

برترین گوشی هوشمند فعلی شیائومی در ویدیو:

کدام گوشی های شیائومی پشتیبانی می شوند؟

مهم: اگر مشکلی در تلفن هوشمند شیائومی شما رخ دهد، باید به برنامه اجازه دهید به طور خودکار در تنظیمات زیر برنامه ها و حلقه انرژی راه اندازی شود. به محض روشن کردن گوشی، برنامه فعال می شود. در غیر این صورت ممکن است این اتفاق بیفتد و برنامه کار نکند.

اساساً تمام مدل‌های فعلی شیائومی، ردمی و پوکو با دوربین‌های سوراخ‌دار. از آنجایی که برنامه اندروید به صورت رایگان ارائه می شود، می توانید به سادگی آن را امتحان کنید. اگر شما را متقاعد کرد، می توانید به استفاده از آن ادامه دهید، در غیر این صورت فقط آن را حذف کنید. بسیاری از گوشی های هوشمند سایر سازندگان نیز پشتیبانی می شوند. اگر دوستان شما که تلفن همراه شیائومی ندارند فکر می‌کنند که این برنامه نیز جالب است، می‌توانید مستقیماً آنها را فوروارد کنید.


منبع

ناحیه اطراف سوراخ دوربین در جلوی گوشی هوشمند شما می تواند برای عملکردهای مختلف استفاده شود. به عنوان مثال، می توانید با ایجاد یک حلقه LED کوچک در اطراف آن، از سوراخ دوربین برای نشان دادن عمر باقی مانده باتری استفاده کنید. طرح های مختلفی وجود دارد که می توانید برای این کار استفاده کنید. همچنین یک انیمیشن جالب می تواند هنگام بارگذاری نمایش داده شود.