Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
اگر دیزنی + دارید، باید بدون آن کار کنید - مجله تکنولوژی فودزیلا

اگر دیزنی + دارید، باید بدون آن کار کنید

فصل 5 توسط نتفلیکس تهیه شده است و تا آینده قابل پیش بینی نیز همینطور خواهد بود:

وضعیت روشن به نظر می رسید: سریال کمدی محبوب “توسعه دستگیر شده” با بازیگران مشهوری مانند جیسون بیتمن و ویل آرنت در واقع باید در اواسط ماه مارس به دلایل مجوز به طور کامل از نتفلیکس ناپدید شوند. سپس سه فصل اول در دیزنی + انتظار می رفت. اما تکلیف دو فصل اخیر که به طور انحصاری توسط نتفلیکس تولید شده است، چه می شود؟ آینده نامشخص به نظر می رسید.

نتفلیکس ممکن است فعلا Arrested Development را حفظ کند

هنوز مشخص نیست که این تا چه زمانی ادامه خواهد داشت “حالت ترکیبی” سریال ادامه خواهد داشت و اینکه آیا دیزنی پلاس دو فصل باقی مانده از نتفلیکس را نیز برای آینده قابل پیش بینی دریافت خواهد کرد یا خیر. هر گونه بحث پیشینه ای که بر جزئیات مالی تمرکز دارد را می توان فرض کرد.

به خصوص مشتریان آلمانی نتفلیکس بدیهی است که یک سوسیس اضافی دریافت می کنند، زیرا این سریال در برنامه نتفلیکس در سراسر جهان باقی نخواهد ماند. در بسیاری از کشورها، “Arrested Development” در واقع حذف شده است و فقط به طور ناقص (فصل های 1 تا 3) در دیزنی + دیده می شود. در این کشور و در اتریش و هلند، از جمله جاهای دیگر، این سریال تا زمان فراخوانی در نتفلیکس باقی خواهد ماند.

به طور معمول، نتفلیکس یک سریال محبوب را در ماه مارس از دست می داد و باید بخشی از آن را به دیزنی پلاس می داد. اما با کمال تعجب، “Arrested Development” اکنون در نتفلیکس باقی مانده است. با این حال، محدودیت ها و ویژگی های خاص وجود دارد.

نتفلیکس

Arrested Development Season 5 – Trailer German

اکنون شگفتی بزرگ: فصل‌های 1 تا 3 “Arrested Development” را اکنون می‌توانید در Disney+ پیدا کنید (در دیزنی + تماشا کنید)، اما همه فصل‌ها (1 تا 5) هنوز در نتفلیکس باقی مانده است (در نتفلیکس تماشا کنید).

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

Ergo: اگر می‌خواهید «Arrested Development» را به طور کامل ببینید، همچنان به Netflix نیاز دارید. مشتریان در همین حال، مشتریان دیزنی پلاس باید بدون فصل 4 و 5 تولید شده توسط نتفلیکس کار کنند. (منبع: گولم).

مهم است بدانید: «توسعه بازداشت شده» را فقط می‌توانید با اشتراک معمولی در نتفلیکس پیدا کنید؛ این سریال در نسخه ارزان‌تر و با بودجه تبلیغاتی نتفلیکس در دسترس نیست. بنابراین شما باید حداقل یک اشتراک ماهانه 8 یورویی داشته باشید.

آیا فصل 4 و 5 روزی به دیزنی + می آید؟