اگر بخاری گازی و نفتی ممنوع است: این صاحبان می توانند نفس راحتی بکشند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع در چند روز اخیر فقط یک موضوع در آلمان مطرح شده است. ممنوعیت برنامه ریزی شده گرمایش گاز و نفت از سال 2024. در واقع، این ممنوعیت نباید تا سال 2025 باشد، اما گفته می شود وزیر اقتصاد رابرت هابک برنامه های دیگری دارد. هرکسی که بعد از سال 2024 خانه ای بسازد یا به سیستم گرمایشی جدید نیاز داشته باشد، دیگر نمی تواند به گاز یا نفت متکی باشد. جدید سیستم گرمایش باید با 65 درصد انرژی تجدیدپذیر کار کند. راه حل های کلاسیک به طور کامل حذف می شوند. در عوض، باید آن را به یک پمپ حرارتی، گرمایش منطقه ای یا یک دیگ بخار زیست توده تبدیل کرد. اما چه اتفاقی برای موجودی می افتد؟ آیا هنوز هم می توانید سیستم گرمایش گاز و نفت قدیمی را تعمیر کنید؟

هنگامی که اولین اطلاعات در مورد ممنوعیت برنامه ریزی شده گرمایش گاز و نفت به بیرون درز کرد، خشم بسیار زیاد بود. سیستم های گرمایشی نصب شده در بسیاری از خانه ها قرار است از سال 2024 تعویض و ممنوع شوند. حداقل برای سیستم های گرمایش گازی و نفتی داخلی، اکنون کاملاً روشن است.

بخاری های گازی و نفتی خراب قابل تعمیر است

در حال حاضر هیچ چیزی تصمیم گیری نشده است، اما بسیاری از مردم به درستی از خود می پرسند که آیا باید به سرعت سیستم گرمایش گاز خود را در سال 2023 تعویض کنند. اگر سیستم قدیمی بسیار قدیمی باشد، این قطعا می تواند منطقی باشد. مصرف گاز یک مدل جدید نیز تا حدودی کمتر است.

واحد محتوای گیگا

در نهایت، این بدان معنی است که سیستم های گرمایش گاز و نفت در حال حاضر در حال استفاده هستند هنوز قابل تعمیر است. در بیشتر موارد، این باید ارزان تر از نصب یک سیستم گرمایشی جدید باشد، حتی اگر نیمی از دیگ بخار گاز جایگزین شود. این سیستم ها در دهه های گذشته ثابت کرده اند که بسیار قابل اعتماد هستند. بنابراین صاحبان سیستم های گرمایش گاز و نفت می توانند نفس راحتی بکشند.

شما می توانید در هزینه برق با یک نیروگاه بالکن صرفه جویی کنید:

آیا هنوز ارزش نصب سیستم گرمایش گازی جدید را دارد؟

اما در نهایت این سوال مطرح می شود که تا چه زمانی گاز مقرون به صرفه باقی می ماند. اگرچه دولت فدرال در حال حاضر ترمز قیمت گاز را معرفی کرده است، اما اگر گاز به خودی خود روز به روز گران تر شود، می تواند در درازمدت به یک پمپ حرارتی تبدیل شود. در اینجا شما باید با دقت فکر کنید و به دنبال مشاوره باشید. در حال حاضر هنوز سوالات بی پاسخ زیادی وجود دارد، بنابراین تصمیم گیری آسان نیست.

نکته خواندن

برخلاف اظهارات قبلی، که در آن تعمیر سیستم گرمایش گاز و نفت تنها برای سه سال امکان پذیر است. رابرت هابک اکنون در حال پارو زدن به عقب است. او به WirtschaftsWoche گفت: “اگر سیستم گرمایش گاز قدیمی هنوز کار می کند، می تواند باقی بماند. اگر خراب است، می توانید آن را تعمیر کنید. اگر دیگر قابل تعمیر نباشد، راه حل های موقتی قابل اجرا وجود دارد.»