اگر این اتفاق بیفتد، من بیرون هستم

اکنون رسمی شده است و نتفلیکس برای به اصطلاح اشتراک گذاری حساب کاربری هزینه های اضافی در نظر می گیرد، حداقل آنها می خواهند با اقداماتی از این دومی جلوگیری کنند. آنها تصریح می کنند که نتفلیکس فقط از یک خانه دائمی قابل مشاهده است. در حال حرکت، این فقط گاهی اوقات با یک دستگاه تلفن همراه امکان پذیر است، اما نه از طریق تلویزیون. اگر می خواهید از Netflix در “سایت های خانگی” اضافی استفاده کنید، باید هزینه کنید. 3 دلار در ماه و IP شبکه در صورت تمایل (منبع: Netflix). همه چیز از آمریکای لاتین شروع می شود، اما دیر یا زود اینجا نیز. برای من این بدان معناست: نتفلیکس نوعی مالیات خانه دوم را دریافت می کند.

نتفلیکس روز به روز گران تر می شود، اما این پیشنهاد بهتر نمی شود. چیزی که عزیز جریان سابق اکنون در حال برنامه ریزی است، بالاخره می تواند کمر شتر را برای من بشکند. جدی، اگر این اتفاق بیفتد، من بیرون هستم… خداحافظ، خیلی وقت است، خداحافظ، خداحافظ، شب بخیر. موضوع من برای ستون آخر هفته GIGA امروز.

نتفلیکس

اما از سر ناامیدی و اعتراض به تنهایی منتظر می ماندم. در صورت نیاز تا فصل پنجم سریال Stranger Things. و این ممکن است کمی طول بکشد. احتمالاً تا سال 2023 فیلمبرداری شروع نخواهد شد و قسمت های جدید و نهایی آن تا سال 2024 زودترین یا حتی بعداً در دسترس نخواهند بود. من می توانم تا آن زمان صبر کنم. تنها سوال این است که آیا نتفلیکس از دست دادن فعلی و حاد مشتریان بدون آسیب جان سالم به در خواهد برد یا خیر.

در واقع می خواستم حداقل برای مدتی استراحت کنم. اما هی، بعد از آن فصل 4 Stranger Things آمد. حیله گر هم خوب بود و بعد به دو قسمت تقسیم شد. اینگونه بود که نتفلیکس طرح من را خنثی کرد و به تضمین وفاداری من در صورت تقاضا ادامه داد. اما این ممکن است به زودی تمام شود.

بدون شوخی: نتفلیکس “مالیات خانه دوم” را اعمال می کند

خب عالیه حتی “GEZ” دیگر چنین هزینه ای را دریافت نمی کند، اکنون از آن صرف نظر کرده و فقط تا سال 2018 بر آن اصرار کرده است. می‌دانم که نتفلیکس می‌خواهد به شکست‌های قبلی برسد که به سادگی رمز عبور دوستان و آشنایان را به اشتراک می‌گذارند. عشایر صادقی مانند ما که بین دو کشور یا شهر رفت و آمد می کنند نیز در آینده باید هزینه کنند. متاسفم، اما من با آن کنار نمی روم. اگر این اتفاق بیفتد، نتفلیکس دیگر نمی تواند به عضویت من امیدوار باشد. این سرویس تنها برای حداکثر یک ماه مشترک می شود، اما بلافاصله دوباره لغو می شود، به طوری که من انعطاف پذیری محلی خود را حفظ می کنم.

جدید در نتفلیکس | اوت 2022

افکار من برای آخر هفته: هدف این ستون فراهم کردن خوراکی برای تفکر و انعکاس «سیل خبری» هفته در پایان است. مجموعه کوچکی از مقالات قبلی در ستون:

من وقت دارم، اما نتفلیکس؟

این چیزی است که نتفلیکس در ماه آینده ارائه می دهد:

بنابراین، اعلامیه من پابرجاست: وقتی این اتفاق بیفتد، من بیرون خواهم بود و فقط برای خودم آواز خواهم خواند:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگرچه مدتی است که در فکر کناره‌گیری از نتفلیکس هستم، اما ترکیبی از راحتی و وفاداری هنوز هم برای مردان و زنان این سرویس استریم، اشتراک ماهانه از من دریافت می‌کند.