اکنون 7 گیگابایت رایگان دریافت کنید

در ویدیو: تعرفه تلفن همراه خوب چیست؟

مناسب برای هفتمین تولد گوشی موبایل برند Lidl Connect تخفیف دهنده یک بار 7 گیگابایت می دهد به مشتریان فعلی خود هر کسی که تا 30 سپتامبر 2022 هدیه را در برنامه Lidl Connect انتخاب کند، حجم اضافی LTE را رایگان دریافت خواهد کرد. سپس به مدت 28 روز پس از فعال سازی در دسترس است.

به پیشنهاد Lidl Connect
صرف نظر از نوع تعرفه، بسته استارت باید از Lidl Connect خریداری شود که با قیمت 9.99 یورو قابل توجه است، اما همچنین 10 یورو به عنوان اعتبار اولیه می آورد.



منبع

با تعرفه های تلفن همراه از Lidl Connect، انتخاب حتی بزرگتر است. پنج نوع موجود است تا 12 گیگابایت حجم LTE پیشنهاد. نرخ ثابت برای تلفن و پیامک در تمام بسته ها به جز نسخه کلاسیک گنجانده شده است. در اینجا شما فقط برای چیزی که واقعاً استفاده شده است پرداخت می کنید (منبع: Lidl Connect).

Lidl تخفیف‌دهنده در حال حاضر سخاوتمند است و حجم داده تلفن همراه را به مشتریان Connect خود می‌دهد. در طول دوره تبلیغاتی، علاوه بر حجم موجود، 7 گیگابایت رایگان وجود دارد، زیرا Lidl Connect هفتمین تولد خود را جشن می گیرد. این پیشنهاد برای همه تعرفه های Smart و Data اعمال می شود.

Lidl Connect 7 گیگابایت حجم داده را به شما می دهد

پیشنهاد رایگان برای همه مشتریانی است که دارای یک طرح هوشمند یا داده ویژگی. این تعرفه باید فعال شود و هزینه ماهانه باید از قبل برداشت شود. فقط پس از آن یک هدیه در برنامه وجود دارد. اگر در طول دوره کمپین تعرفه ها را تغییر دهید، حجم داده های اضافی منقضی می شود.

Lidl Connect: تعرفه داده از 2.99 یورو

حتی در ارزان ترین پیشنهاد از Lidl Connect، طرح دیتا دیتا اس، هدیه 7 گیگابایتی موجود است. مشتریان هر چهار هفته 2.99 یورو پرداخت می کنند، اما تنها 750 مگابایت به عنوان حجم LTE دریافت می کنند. تعرفه های داده در Lidl Connect نیز هر چهار هفته یکبار با 3، 5 و 10 گیگابایت در دسترس است.