اکنون چهار حلقه به این شکل است

همه چهار حلقه آئودی را می شناسند. با این وجود، سازنده خودرو اکنون تصمیم گرفته است که لوگوی شناخته شده را به روز کند و دوباره تفسیر کند. کروم دیگر یافت نمی‌شود، در عوض سفید و ظاهری صاف‌تر غالب است.

لوگوی آئودی دوباره طراحی می شود

لوگوی جدید آئودی با جزئیات

خودروسازان به طرح های تخت متکی هستند

زمانی که چهار تولیدکننده در سال 1932 با یکدیگر متحد شدند تا Auto Union را تشکیل دهند چهار حلقه در لوگو از شرکت جدید هیچ چیز در مورد آن تا به امروز تغییر نکرده است – و آئودی حتی پس از طراحی مجدد به لوگوی شرکت مشهور جهانی وفادار مانده است.

گفته می شود که دیجیتالی شدن دلیلی است که آئودی به طراحی مجدد دست زده است. سه بعدی بودن در نمایشگرهای دوبعدی “الزامات فنی و زیبایی شناختی” را برآورده نمی کرد (منبع: آئودی). به همین دلیل، حلقه ها دیگر مانند گذشته پلاستیکی نیستند. لوگوی جدید است اولین بار در آئودی Q8 E-Tron جدید دیده شد.

لوگوی جدید آئودی به این صورت است:

حلقه های سفید، حاشیه سیاه: لوگوی جدید آئودی. (منبع تصویر: آئودی)

با این حال، ظاهر کروم موجود اکنون کنار گذاشته شده است و ترکیبی از سفید و مشکی در آینده ترجیح داده خواهد شد. خود حلقه ها روشن نگه داشته می شوند، در حالی که مرزهای بیرونی و داخلی تیره هستند. به گفته آئودی، این به حلقه ها می دهد “تصویر ظاهری صاف، با کیفیت بالا”. فقط با بررسی دقیق تر باید متوجه شد که یک لوگوی سه بعدی است. هیچ چیز از نظر تناسب تغییر نکرده است.

آئودی علاوه بر لوگوی جدید برند، دارای فونت برای تعیین مدل سفارشی شده در آینده، فقط باید از “Audi Type” داخلی در اینجا استفاده شود.

اطلاعات بیشتر در مورد لوگوی جدید آئودی در ویدیو:

در سال های اخیر داشته اند بسیاری از خودروسازان لوگوی خود را تغییر دادند. رنو، پژو، سیتروئن، ولوو، داچیا، کادیلاک و کیا، در میان دیگران، اما فولکس واگن نیز به طور فزاینده‌ای طرح‌های مسطح را انتخاب می‌کنند که کمتر رنگارنگ و براق هستند.



منبع