اکنون نباید تا سال 2023 باشد

اگر می‌خواهید تسلا رانندگی کنید، یک خودروی الکتریکی از موفق‌ترین برند دریافت می‌کنید، اما باید به انتخاب کوچک‌تری نسبت به بسیاری از تولیدکنندگان دیگر رضایت داشته باشید. تا کنون، یک تسلا عملاً فقط به شکل سدان کلاسیک در دسترس بوده است، البته با پیوندهای SUV تا حدودی مانند مدل X و مدل Y. هیچ اثری از خودروهای کوچک، هاچ بک یا گزینه های دیگر وجود ندارد.

اما ایلان ماسک، رئیس تسلا، نمی‌خواهد آن را کنار بگذارد. علاوه بر کامیون الکتریکی Semi، تسلا قصد دارد این خودرو را نیز عرضه کند سایبرتراک پیکاپ های ذکر شده طبق آخرین اطلاعات، تولید در واقع باید از اواسط سال 2023 آغاز شود. اکنون مشخص است: تسلا نیز این تاریخ را حفظ نخواهد کرد. به جای اواسط سال آینده، تولید تا پایان سال آغاز نخواهد شد همانطور که دو فرد خودی به خبرگزاری رویترز تایید کردند.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

طبق معمول تولیدکنندگان خودرو، تولید در ابتدا با مقادیر کم شروع می شود. ظرفیت معمولاً فقط در طول زمان افزایش می یابد. سایبرتراک قرار است در کارخانه گیگافکتوری هنوز جوان تسلا در تگزاس ساخته شود. به گزارش رویترز، اولین مورد از بیش از 100000 پیش‌سفارش که هر کدام 100 دلار پیش‌خرید پرداخت کرده‌اند، باید دوباره این کار را انجام دهند. حداقل یک سال دیگر برای پیکاپ الکتریکی خود صبر کنید.

پیش‌سفارش‌کنندگان می‌توانند تا هفت سال برای تسلا جدید صبر کنند

به گفته رئیس تسلا، ممکن است حتی بیشتر طول بکشد. از ماه می، سازنده فقط سفارشات از آمریکای شمالی را می پذیرد. در آن زمان، ماسک قبلاً نشان داد که از پیش سفارش‌هایی که قبلاً دریافت شده بود استفاده می‌شود حداقل سه سال از شروع تولید بودن. اگر بدشانس هستید، می توانستید سایبرتراک را سه سال پیش سفارش دهید و فقط تا هفت سال بعد باید وسیله نقلیه را دریافت کنید.



منبع تسلا Cybertruck در ویدیوی ارائه:

با آن است در حال حاضر تاخیر چهارم طرح اصلی است. Cybertruck ابتدا باید در پایان سال 2021، سپس در پایان سال 2022 و سپس تنها در آغاز سال 2023 و در نهایت در اواسط سال 2023 شروع به تولید کند. آخرین تاریخ نیز احتمالاً حفظ نخواهد شد. اما حتی نتوانست با تاخیر تا پایان سال 2023 باقی بماند.

تسلا با خودروهای الکتریکی خود موانع موجود در برابر فناوری را از بین برده است. با این حال، در این بین، رقابت سختی وجود دارد و انتخاب در تسلا دیگر نمی تواند واقعاً ادامه یابد. زمانی که یک مدل الکتریکی جدید دوباره به تأخیر می افتد، تلخ تر می شود.

تسلا

تسلا ناامید شد: Cybertruck برای چهارمین بار به تاخیر افتاد