اکنون می توانید حتی بیشتر ذخیره کنید

هر کسی که اخیراً تسلا را از طریق تأمین مالی سفارش داده است در واقع باید 4.6 درصد بپردازد. اما برای آن نیز راه حلی وجود دارد. انجمن “رانندگان و دوستان تسلا” گزارش می دهد که اگر خودرو هنوز تحویل داده نشده است، می توانید با Santander Consumer Bank AG تماس بگیرید و نرخ سود تامین مالی را کاهش دهید. اگر جواب نداد، همچنان می توانید با شرایط جدید لغو کرده و سفارش دهید.

اگر می خواهید یک تسلا جدید بخرید، در حال حاضر در موقعیت خوش شانسی هستید که پول زیادی پس انداز می کنید. تسلا نه تنها قیمت خودروهای الکتریکی را کاهش داده است، بلکه تامین مالی را نیز بسیار ارزان‌تر کرده است. اگر در این مدت پول را سرمایه گذاری کنید، ممکن است حتی مقداری سود نیز داشته باشید.

تسلا

تسلا دوباره قیمت ها را کاهش داد

همه چیز در تسلا نیز همیشه راحت پیش نمی رود:

تسلا واقعاً می خواهد ماشین های الکتریکی بفروشد

اما چرا تسلا اکنون پس از کاهش قیمت این کار را انجام می دهد؟ پیشنهاد اساساً خودش آن را می دهد تا 11 مارس اگر فاینانس را با 1.99 درصد یا لیزینگ را با 0.99 درصد تکمیل کنید و همزمان خودرو تا 31 مارس تحویل داده شود، قیمت کاهش یافته را دریافت می کنید. تسلا در حال حاضر روی بسیاری از خودروهای الکترونیکی فروخته نشده نشسته است و به تولید خود ادامه می دهد. اهداف برای شماره های ثبت سه ماهه اول باید برآورده شوند، به طوری که تسلا باید انگیزه های بیشتری ایجاد کند.

پیتر هریچوک
تسلا اخیرا قیمت مدل 3 و مدل Y را کاهش داده است. از آن زمان، بسیاری از کسانی که قبلاً تردید داشتند، به فکر خرید تسلا افتادند. اگر نمی خواهید همه پول را یکجا پرداخت کنید، می توانید آن را تامین کنید. و این دقیقا همان جایی است که تسلا قیمت ها را کاهش داد. برای وام بالون شوید فقط 1.99 درصد سود موثر سالانه. در مثال من در اینجا با سپرده 10000 یورو در طول 36 ماه:

تسلا نرخ بهره را به 1.99 درصد کاهش داد. (منبع تصویر: GIGA)



منبع

من شخصاً طرفدار تأمین مالی نیستم، ترجیح می دهم پول را پس انداز کنم و مستقیماً پرداخت کنم. اما تامین مالی فعلی تسلا، تورم بالا و سودی که می‌توانید با پول مکالمه دریافت کنید، این پیشنهاد را واقعا جذاب کرده است. اما پس از آن باید نظم داشته باشید و به پول دست نزنید، زیرا در نهایت باید هزینه تسلا را بپردازید.

اگر پولی را که بلافاصله پرداخت نمی شود سرمایه گذاری کنید، به عنوان مثال در Trade Republic، جایی که در حال حاضر 2 درصد سود دریافت می کنید (به Trade Republic نگاه کنید)، پس می توانید حتی یک سود کوچک داشته باشید. با سپرده های ثابت حتی بیشتر از آن وجود دارد. اگر نرخ بهره در چند ماه آینده افزایش یابد، که احتمالاً اتفاق می افتد، می توانید از آن سود بیشتری ببرید. نرخ شما از طریق قرارداد ثابت می ماند.