اکنون زمان شکارچیان معامله است

هر چه دوچرخه ارزشمندتر باشد، بهتر است به آن توجه کنید:

اگر شما نیز کمی قدرت ماندگاری بیشتری دارید، می توانید با قیمت دوچرخه جدید به آزادی عمل بیشتری امیدوار باشید. چون سهام بالا امسال قابل فروش نیست. اگر فصل دوچرخه سواری 2023 به پایان می رسد و با بازگشت آب و هوای ناخوشایند، قیمت ها ممکن است دوباره سقوط کنند. در پایان فصل قیمت ها را خواهید دید “بازگشت به سطوح 2019″، توبیاس همپلمن، معاون Kunz در VDZ (منبع: Handelsblatt) می گوید.



منبع

همه کسانی که احتمالاً سود بیشتری خواهند برد علاقه ای به دوچرخه برقی ندارم در حالی که علاقه به خرید دوچرخه های برقی در حال افزایش است، دوچرخه های کلاسیک کمتری در آلمان به فروش می رسد. کارشناسان انتظار دارند که دوچرخه های الکترونیکی حتی برای اولین بار در سال 2023 از نظر فروش پیشتاز باشند. در دوچرخه های بدون موتور الکتریکی شانس بیشتری برای خرید دارند، زیرا دلالان برای خلاص شدن از شر آنها کار سخت تری دارند.

ارزش صبر کردن را دارد: پس از فصل 2023، تخفیف های بسیار زیادی وجود دارد

نبردهای تخفیفی Kunz نمی‌خواهد نماینده نمایندگی باشد، اما هنوز هم می‌تواند این اتفاق بیفتد. به عنوان مثال، تولید کننده Rose که در آلمان شناخته شده است، زمستان گذشته قیمت های خود را به میزان قابل توجهی 15 درصد کاهش داد. با گذشت زمان، آنها باید قیمت ها حتی پایین تر می روند این نیز به دلیل فشارهای تورمی بر تقاضای عمومی است.

این زمان شکارچیان معامله در بین دوچرخه سواران است این در حالی است که همه نشانه ها حکایت از کاهش قیمت دارند. کالاهای سال‌های 2021 و 2022 که برخی از آنها از زمان شیوع بیماری همه‌گیر عالی بوده‌اند، به خرده‌فروشان رسیده‌اند. در برخی موارد، سازندگان قبلاً چرخ‌هایی را برای سال 2023 تحویل داده‌اند. معامله گران انبارها پر می شوند – و می خواهند دوباره خالی شوند.

امن تر از متاسفم: دوچرخه Abus با جزئیات قفل می شود

هرکسی که دوست دارد دوچرخه سواری یا دوچرخه الکترونیکی کند، سال های سختی را پشت سر گذاشته است. به ندرت هیچ وسیله حمل و نقلی تا این حد مورد تقاضا و به سختی به دست می آمد، قیمت ها به شدت افزایش یافته است. این زمان به پایان رسیده است، شکارچیان معامله منتظر سرزمین شیر و عسل هستند.

زمان مناسب برای خریداران دوچرخه: قیمت ها باید به پایین ترین حد در چند سال گذشته برسد

«فعالیت های فروش با تخفیف های نسبتا زیاد توماس کونز، مدیر عامل انجمن تجارت دوچرخه آلمان (VDZ) در مورد زمان شروع سال می گوید (منبع: Frankfurter Allgemeine Zeitung).