FIFA 23 Standard Edition PS5 | آلمانی

به طور کلی، EA 100 بازیکن نامزد تیم منتخب سال شدند، که همیشه از 11 بازیکن به اضافه یک نفر دوازدهم تشکیل شده است. گیمرها می توانند از ساعت 5 بعد از ظهر روز 10 ژانویه به موارد دلخواه خود در وب سایت EA رأی دهند. با این حال، پیش‌انتخاب قبلاً بحث‌های داغی را در توییتر و ردیت ایجاد کرده است.

تیم سال یک سنت در FIFA Ultimate Team است که به‌ظاهر بهترین بازیکنان سال گذشته را با کارت‌های فوق‌العاده قوی شناسایی می‌کند. EA اکنون دارد نامزدهای فیفا 23 اعلام شد و همانطور که انتظار می رفت، برخی از بازیکنان حاضر و غایب باعث ایجاد اختلافات زیادی در جامعه می شوند.

FIFA Ultimate Team: مشاجره جامعه بر سر نامزدی

وقتی صحبت از مدافعان به میان می آید، بسیاری از مفسران به طور قابل درک تعجب می کنند که چرا نیکلاس سوله، جرمی فریمپونگ و ویرجیل ون دایک امسال به تیم منتخب راه یافتند – در حالی که آنتونیو رودیگر این کار را نکرد. در خط میانی، نامزدی سادیو مانه باعث تکان دادن سر می شود، زیرا او در اصل به عنوان یک مهاجم دعوت شد. در خط مقدم، بسیاری توجیه داروین نونز از لیورپول را زیر سوال می برند، که همیشه تا اینجای فصل این فصل را تحت تاثیر قرار نداده است، به خصوص در مورد گلزنی. علاوه بر این منجر می شود عدم نامزدی کریستیانو رونالدو فوق ستاره به بحث – اگرچه انتقال اخیر او به عربستان سعودی باید به اندازه کافی دلیلی بر کاهش کیفیت او باشد.

  • آنها سعی می کنند از مدافعان لیگ برتر حمایت کنند. هیچ رودیگر و هیچ آلابی مایه شرمساری واقعی نیستند.” (کاربر Reddit The-Young-French-Fwd)
  • بسیاری از آنها لیاقت آن را دارند، اما هنوز هم بازیکنان زیادی هستند که به این نتیجه رسیده اند زیرا نام های بزرگی هستند.”کاربر Reddit Akame_xo)
  • “Nunez که لیست را تهیه می کند، واقعاً بسیاری از مردم را آزار خواهد داد.”کاربر Reddit Ant1202)

مدت کوتاهی پس از اعلام EA 100 نامزد برای تیم منتخب سال در FIFA 23، اکنون می توانید به یازده برتر خود رای دهید. در وب‌سایت EA اکنون می‌توانید یکی را انتخاب کنید مسی و امباپه، مودریچ و کاسمیرو، فن دایک و تیاگو سیلوا و همچنین بسیاری از ستاره های دیگر. تا 17 ژانویه می توانید در سیستم 4-3-3 به موارد دلخواه خود رای دهید.

در اینجا نحوه رای دادن به تیم سال در FIFA 23 آمده است!

تریلر حالت Ultimate Team در FIFA 23 را اینجا ببینید: