اکنون برای شما تغییر می کند

در آینده به این موضوع اعتماد نکنید که قیمت خرید در فروشگاه اینترنتی آلدی با مبلغ فاکتور شما از روی عادت یکسان است. این زمان ها با تغییر چند روز دیگر به پایان می رسد.

آیا آلدی با هزینه های حمل و نقل قیمت ها را افزایش می دهد؟

اگر نمی‌خواهید در صف آخرین معاملات Aldi بایستید یا نمی‌توانید قبل از اینکه همه چیز دوباره فروخته شود، به موقع به آن بپردازید، این شانس را دارید که به فروشگاه آنلاین بروید. دیگر هیچ جدایی بین Aldi Nord و Aldi Süd در اینترنت وجود ندارد. تقریباً یک سال مانده به روز پس از ادغام اکنون یک تغییر اساسی وجود دارد.

Aldi Nord و Aldi Süd دیگر صرفاً تخفیفان غذاهای محبوب نیستند. به‌ویژه آنلاین، انواع دستگاه‌ها، از خانه گرفته تا فناوری مانند تلویزیون و تلفن‌های هوشمند تا مبلمان یا تجهیزات باغ را پیدا خواهید کرد. با این حال، برای مشتریان فروشگاه اینترنتی آلدی، به زودی یک تغییر اساسی رخ خواهد داد.

آلدی هزینه های ارسال جداگانه را در فروشگاه اینترنتی معرفی می کند

تخفیف دهنده در ادامه اعلام کرده است که هزینه حمل و نقل ممکن است در آینده بسته به کالا و نوع تحویل متفاوت باشد. بنابراین باید انتظار داشته باشید که دستگاه های بزرگتر، مانند تلویزیون، هزینه حمل و نقل شما را بیشتر از دستگاه های کوچکتر خواهد داشت.

احتمالاً این حقایق را در مورد آلدی نمی دانستید:

آنها را تحت تأثیر قرار می دهد حمل دریایی. همانطور که الدی به ما اطلاع داده است، دیگر شامل قیمت خرید در فروشگاه اینترنتی نخواهد بود به صورت جداگانه نشان داده شده است. به جای قیمت کل، قیمت خرید به اضافه هزینه های حمل و نقل برای اقلام مربوطه و در فاکتور خود را مشاهده خواهید کرد – و همچنین باید پرداخت کنید. این تغییر قرار است در 4 اکتبر 2022 اعمال شود.

این که آیا تغییر نیز بر قیمت گذاری تاثیر می گذارد هنوز مشخص نیست. به عنوان مثال، اگر یک کالا قبل از تغییر به همان قیمتی باشد که بعد از آن انجام می شود، فقط در این صورت هزینه های تحویل اضافی وجود دارد، این در نهایت یک افزایش قیمت پنهان است. تا چند روز دیگر می دانیم که آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر.



منبع