اکنون بخرید یا بهتر است صبر کنید؟

دولت فدرال در حال برنامه ریزی برای تسهیل گسترده برای نیروگاه های بالکن است که سیستم های خورشیدی کوچک را برای شما جذاب تر می کند. اما آیا اکنون ارزش خرید دارد یا باید کمی صبر کنید؟ این دقیقاً همان چیزی است که ما اکنون برای شما پاسخ خواهیم داد.

خروجی نیروگاه بالکن باید افزایش یابد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در هر صورت، همه ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا و اگر چنین است، کدام تغییرات تصمیم گیری خواهد شد. ما شما را در جریان خواهیم گذاشت.

این نیروگاه برق بالکن با بیش از 800 وات قانونی است:

پس باید الان یک نیروگاه بالکن 800 واتی بخرید؟ خیر، زیرا تغییرات هنوز قطعی نشده است. اگر می‌خواهید در امنیت باشید، باید مدتی صبر کنید تا قانون جدید اجرایی شود. با این حال، استراتژی فتوولتائیک قرار است در آینده قابل پیش بینی تصمیم گیری شود. نیروگاه های بالکن با یک اینورتر که خروجی 800 وات را به شبکه خانگی می دهد، از آن زمان به بعد قانونی خواهند بود.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

آلمان باید سازگارتر با آب و هوا شود و نیروگاه های بالکن باید سهم عمده ای در این امر داشته باشند. آنها هزینه زیادی ندارند، می توانند توسط هر کسی راه اندازی و متصل شوند و بیش از 25 سال عمر کنند. را در هر صورت ارزش خرید دارد. اما تغییراتی برنامه ریزی شده است که برخی از قوانین را وارونه می کند.

تا کنون نیروگاه های بالکن مجاز به خروجی حداکثر 600 وات برق بوده اند. شما می توانید از سلول های خورشیدی قوی تری استفاده کنید، اما اینورتر تنها می تواند 600 وات را به شبکه خانگی تغذیه کند. این دقیقاً همان چیزی است که باید تغییر کند و احتمالاً با قوانین اروپا سازگار شود. می توانید برای مدت طولانی در آنجا 800 وات تغذیه کنید. با قدرت بیشتر، البته در صورت مصرف انرژی بیشتر نیز می توان صرفه جویی کرد. سپس انرژی اضافی ذخیره یا پرداخت نمی شود.

در این ویدیو به شما می گوییم چه زمانی یک نیروگاه بالکن ارزش دارد:

تکلیف نیروگاه های بالکن 600 واتی چه می شود؟

سازندگان مطمئناً به سرعت بر روی اینورترهای 800 وات تمرکز خواهند کرد و در درجه اول آنها را در مجموعه هایی با ماژول های خورشیدی قوی تر ارائه می دهند. مدل های 600 وات منسوخ می شوند. این بدان معنا نیست که نیروگاه بالکن شما با 600 وات بی معنی است. باید بتوانید از 800 وات به درستی استفاده کنید. من حتی با نیروگاه برق بالکن 600 واتی خود نمی توانم این کار را انجام دهم و انرژی می دهم. بیشتر بهتر است، اما می تواند از طریق اینورترهای جدید نیز تا حدودی گران تر خواهند بود.