به طور خلاصه: پس از ورود به پنجره وای فای آیفون و آیپد (تنظیمات > وای فای) می توانید رمز عبور شبکه وای فای را که در حال حاضر به آیفون یا آیپد متصل است، مشاهده کنید. روی “i” کوچک در دایره ضربه بزنید و سپس در منوی زیر آیتم بالایی “رمز عبور” را انتخاب کنید. اکنون انتشار از طریق لمس یا Face ID انجام می شود و رمز عبور قبلاً به عنوان یک نام واضح نمایش داده می شود. در عین حال، این را می توان با استفاده از دکمه ای که ظاهر می شود کپی کرد و بنابراین به اشتراک گذاشته یا منتقل شد – عملی.

با انبوهی از عملکردها و ویژگی های جدید iOS 16 فعلی، ممکن است در برخی مواقع مسیر را از دست بدهید. این یکی دیگر از دلایلی است که اپل هر از گاهی نکات کاربردی و گاهی واقعا مبتکرانه را به ما یادآوری می کند. از قبل می دانستید؟ با آیفون و آی‌پد، می‌توانید تمام رمزهای عبور وای‌فای را که دستگاه‌هایتان قبلاً به آن‌ها وصل شده‌اند، نمایش دهید.

سیب

اگر می‌خواهید رمزهای عبور وای‌فای را خارج از فضای اپل ارسال کنید، بسیار مفید است. همه کاربران اندروید از شما تشکر خواهند کرد. از طرف دیگر، کاربران آیفون و آیپد، همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، به راحتی می توانند رمز عبور فعلی خود را به اشتراک بگذارند.