اکشن ماجراجویی عالی فقط برای سوییچ ظاهر می شود

در پاییز 2021، نینتندو از انتشار Bayonetta 3 با اولین تریلر خبر داد. در یک تریلر جدید، شرکت در حال حاضر این را ارائه می دهد تاریخ انتشار دقیق شناخته شده – اما باید چند ماه دیگر صبور باشید.

Bayonetta 3 – The Witch پاییز امسال برمی گردد! (نینتندو سوییچ)

نینتندو یک حالت خانواده پسند برای سوییچ ارائه می دهد

چند سال پیش اولین نشانه هایی از Bayonetta 3 بود تا اینکه اولین تریلر در پاییز 2021 ظاهر شد. حالا اکشن ماجراجویی قرار است امسال برای سوییچ منتشر شود، اما بازیکنان پلی استیشن و ایکس باکس چیزی دریافت نخواهند کرد.

سوئیچ نینتندو

در ویدیو می توانید ببینید که با Bayonetta 3 چه چیزی در انتظار شماست:

تاکنون Bayonetta تنها به عنوان نسخه دیجیتالی برای نینتندو سوییچ در دسترس است. با این حال، با پیشروی نینتندو، این در حال تغییر است توییتر اعلام می کند. نسخه فیزیکی آن قرار است اواخر امسال منتشر شود – زمان دقیق، با این حال، هنوز مشخص نیست.





منبع Bayonetta 3 برای اکران در پاییز امسال برنامه ریزی شده است. نه تنها می توانید مشتاقانه منتظر یک ظاهر جدید باشید، بلکه می توانید یک توانایی جدید نیز داشته باشید.

نینتندو سوییچ: ماجراجویی Bayonetta در پاییز امسال ادامه دارد

بازی قرار است 28 اکتبر 2022 به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ ظاهر می شود که ضربه سختی برای طرفدارانی است که می خواهند از بازی در پلی استیشن یا ایکس باکس لذت ببرند. البته این شامل برش هایی نیز می شود که در درجه اول به صورت گرافیکی احساس می شود.

هرکسی که Bayonetta را می شناسد می داند که جادوگر جذاب از نشان دادن پوست زیاد نمی ترسد و Bayonetta 3 نیز تفاوتی ندارد. با این حال، Developer Platinum Games این بار را با “Naive Angel Mode” ارائه می دهد یک حالت خانواده پسند بر. به این ترتیب، صحنه های زننده فقط با سرنیزه نمایش داده می شود. توسعه‌دهنده فاش می‌کند: «اگر آن را روشن کنید، می‌توانید درست در اتاق نشیمن بدون نگرانی در مورد آنچه روی صفحه است بازی کنید… ما فکر می‌کنیم.» توییتر.

اولین بازی از سری Bayonetta نیز به صورت فیزیکی برای سوییچ منتشر خواهد شد

اما می توانید منتظر چند نوآوری در Bayonetta 3 باشید. از یک طرف، ظاهر جادوگر به درستی بازسازی شده است، از طرف دیگر، او می شود یک توانایی جدید با “Masquerade شیطان”.، که به او اجازه می دهد شیاطین را با سلاح خود پیوند داده و کنترل کند. با کمی استراتژی، برخی ترکیب‌ها می‌توانند در مبارزه به وجود بیایند که قدرت خود را به طور کامل آشکار می‌کنند.