Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
اکتیویژن پروژه محبوب را قطع می کند - مجله تکنولوژی فودزیلا

اکتیویژن پروژه محبوب را قطع می کند

نینتندو در این راه پیشرو است، Activision نیز از آن پیروی می کند. این شرکت که بیشتر به خاطر سری بازی‌های تیراندازی Call of Duty شناخته می‌شود، پروژه‌ای از طرفداران محبوب را کنار گذاشته است.

رهایی:11/10/2009

یک روز غم انگیز برای بسیاری از طرفداران CoD: همانطور که تیم X-Labs اخیراً از طریق توییتر اعلام کرد، وکلای Activision ضربه زدند و نامه ای برای توقف و توقف ارائه کردند. برای گیمرهای رایانه شخصی که هنوز در حال بازی قدیمی Modern Warfare 2 هستند، این عواقب بسیار شدیدی دارد.

Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009)

Activision علیه مددرهای Call of Duty اقدام می کند

اینکه چرا Activision اکنون تصمیم گرفته است پروژه فن را متوقف کند، مشخص نیست.

تعداد بیشماری از کاربران عصبانی توییتر نیز عصبانیت خود را نسبت به Activision تخلیه می کنند:

مددرهای درگیر در پروژه X Labs بیشتر برای آنها بودند تغییرات بازی های قدیمی CoD در رایانه شخصی شناخته شده، که از آن زمان توسط Activision حذف شده است. به عنوان مثال، آنها اسلحه ها یا نقشه های اضافی را از سایر قسمت های CoD اضافه کردند و همچنین گزینه میزبانی سرورهای اختصاصی را ارائه کردند که مدیران می توانند تنظیمات و محدودیت های خاصی را روی آن ها اعمال کنند. به خصوص مد IW4X برای Modern Warfare 2 از سال 2009 هنوز هم امروز از طرفداران نسبتاً زیادی برخوردار است.

در نظرات توییتر، بسیاری از طرفداران در عین حال از توقف پروژه پشیمان هستند و به سختی می توانند باور کنند که با آن یک فصل بزرگ CoD به پایان می رسد. ممنون از تعهد تیم و وقت عالی.