اپل یک قدم جلوتر می رود

اپل به طور مداوم روی آن کار می کند iPad به طور فزاینده ای به عنوان یک جایگزین مک بوک بنیانگذاری. سازنده آیفون اکنون با iPadOS 17 معرفی شده، قطعه دیگری از پازل را در این تلاش اضافه می کند.

iPadOS 17 سپس طبق معمول در اوایل پاییز تکمیل خواهد شد. هنوز چند هفته و ماه تا آن زمان باقی مانده است. با این حال، کسانی که به Apple Vision Pro علاقه مند هستند باید حتی بیشتر منتظر بمانند. عینک های داده انقلابی تا اوایل سال 2024 در ایالات متحده فروخته نمی شوند. سرگرمی گران قیمت تا اواخر سال به سراغ ما نمی آید.



منبع

خوب است بدانید: وب کم های قدیمی با اتصال USB-A نیز سازگار هستند، اما همچنان به آداپتور مناسب نیاز دارند.

اپل قبلاً در سخنرانی WWDC نشان داد که دوربین داخلی نمایشگر استودیو را می‌توان توسط آیپد با iPadOS 17، به عنوان مثال برای تماس‌های FaceTime، استفاده کرد.

وب کم های خارجی در iPad: با iPadOS 17 امکان پذیر است

اگر از iPad خود با مانیتور خارجی استفاده می کنید، مطمئناً از این عملکرد اضافی خوشحال خواهید شد. تا به حال، یکی تنها به دوربین آی‌پد وابسته بود، که اگر از یک مانیتور بزرگ به‌عنوان سطح اصلی کار استفاده شود، نمی‌توان آن را همیشه روی میز متمرکز کرد. اگر اکنون یک وب کم خارجی وصل کنید، مشکل حل شده است.

در حال حاضر، iPadOS 17 به همراه iOS 17 برای آیفون همچنان در حال توسعه است. توسعه دهندگان ثبت نام شده این فرصت را دارند که اولین نسخه پیش از انتشار را آزمایش کنند. عموم مردم اراده خواهند کرد از طریق بتای عمومی در ماه جولای فرصت انجام این کار را داشته باشند.

اگر iPad با درگاه USB-C دارید، می‌توانید منتظر ویژگی جدیدی باشید که اپل اکنون با iPadOS 17 معرفی خواهد کرد. پس از به روز رسانی سیستم، iPad به لطف پشتیبانی از یک لوازم جانبی مهم، حتی بیشتر به یک جایگزین مک بوک تبدیل می شود.

سیب

iPadOS 17 بسیار بیشتر ارائه می دهد:

اما این همه چیز نیست، زیرا اپل اکنون مشخص کرده و فاش می کند که نه تنها دوربین های یکپارچه نمایشگر داخلی پشتیبانی می شوند. به طور کلی شما می توانید در آینده وب‌کم‌های دارای رابط USB-C را با iPadOS 17 وصل کنید و از آن استفاده کنید. این به طور کامل به طور خودکار از طریق plug-and-play کار می کند (منبع: MacRumors).

به همان اندازه در آینده پشتیبانی می شود میکروفون های USB مناسب، همانطور که توسط همکاران 9to5Mac آزمایش شده است.

iPadOS 17 برای iPad – ارائه اپل

برنامه به روز رسانی سیستم اپل