اپل می خواهد حتی بیشتر از پاییز مطالبه کند

هنوز چند ماه مانده تا اپل آیفون 15 جدید را به ما نشان دهد. با این حال، در حال حاضر، به نظر می رسد یک شوک مجدد در قیمت ها، و نه تنها در این کشور، وجود دارد. اپل به بازار داخلی هم خواهد رسید و احتمالا قیمت حداقل تاپ مدل جدید را افزایش خواهد داد.

سیب
تمرکز در ابتدا بر روی مدل برتر جدید است. جانشین آیفون 14 پرو مکس نه تنها نام جدیدی خواهد داشت، بلکه قیمت آن نیز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. در حالی که ارزان ترین مدل آیفون 14 پرو مکس از 1099 دلار آمریکا قیمت دارد، در بدترین حالت آیفون 15 اولترا باید برچسب قیمتی برابر با 1299 دلار گرفتن یک 200 دلار اضافه شارژ. نسخه ای با فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی حتی گفته می شود که گران ترین آیفون تمام دوران با قیمت 1799 دلار است. این نوع در حال حاضر برای آیفون 14 پرو مکس 1599 دلار قیمت دارد.

Apple Watch Ultra با جزئیات

صحبت از. آیفون 15 اولترا تنها می تواند در یک رنگ عرضه شود – نقره اي. نام جدید همچنین نزدیک بودن به Apple Watch Ultra را در انتخاب رنگ ثابت می کند. همانطور که به نظر می رسد، اپل می خواهد استاندارد جدیدی را از نظر قیمت و فناوری در مجموعه خود با پسوند Ultra ایجاد کند. در سپتامبر 2023 که مدل‌های جدید ارائه می‌شوند، می‌توانید بررسی کنید که آیا همه اینها واقعاً صادق است یا خیر.



منبع

آیفون هرگز ارزان نبود، اما اپل می‌خواهد از مشتریانش پول بیشتری ببیند. اگر آخرین شایعات از کانال خودی آگاه “LeaksApplePro” صحت داشته باشد، آن وقت خواهد بود. امسال گران تر از همیشه در تاریخچه آیفون (منبع: فوربس).

آیفون 15 اولترا گران ترین آیفون تا به امروز خواهد بود

به هر حال، مدل برتر جدید باید جزئیات خوبی را نیز ارائه دهد. شایعه شده ویژگی های آیفون 15 اولترا در نمای کلی:

  • کوچکترین مدل آیفون 15 اولترا از همان ابتدا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد، نه فقط 128 گیگابایت همانطور که در حال حاضر وجود دارد – دو برابر شده است.
  • باید از یک دوربین جلوی دوگانه جدید استفاده شود.
  • USB-C با تاندربولت 4 (40 گیگابایت بر ثانیه) به جای لایتنینگ (480 مگابیت بر ثانیه).
  • کیس تیتانیومی

چه کسی می داند، شاید به کنار اندازه، این مفهوم چندان دور از انتظار نیست:

با این حال، اپل نیز برای پول بیشتر پیشنهاد می دهد

برای آلمان، در حال حاضر پیش‌بینی قیمت صحیح هنوز دشوار است، زیرا این به سطح یورو در برابر دلار آمریکا بستگی دارد. اخیراً ارز ما توانست دوباره مقداری ارزش پیدا کند، اما هنوز مشخص نیست که آیا این روند ادامه خواهد داشت یا خیر. اما اگر اپل از محاسبه قیمت آیفون 14 استفاده کند، احتمالاً باید به سراغ ارزان‌ترین مدل آیفون 15 اولترا برویم. غیرقابل تصور 1699 یورو در حال حاضر 1449 یورو است.

اپل واچ در حال حاضر به عنوان یک مدل Ultra در دسترس است: