واقعیت این است: اپل می تواند مدل های بسیار بیشتری از آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس را به فروش برساند، اما در حال حاضر نمی تواند عرضه کند. حتی بدتر: چیزی که اپل اکنون نمی تواند بفروشد، مشتریان بعداً به آن دست نخواهند یافت. بنابراین آیفون 14 در سال جدید هیچ شانسی با مشتریانی ندارد که دیگر علاقه ای به آن نخواهند داشت.

سیب

مدل های Pro محبوب هستند:

اما این هیچ فایده ای ندارد و خیلی دیر شده است. یعنی، این کارشناس معتقد است که تقاضا برای مدل های مورد علاقه آیفون به سادگی “ناپدید می شود”. معنی: اگر اکنون آیفون 14 پرو (Max) دریافت نکنید، در ژانویه که وضعیت بازار بهتر شد، آن را نخرید. در این صورت عملاً به تعویق می افتد. اگر چنین اتفاقی بیفتد، خبر خوبی برای اپل نیست. سازنده در حال حاضر این فرصت را دارد که تعداد بسیار زیادی از مدل های پرو آیفون 14 را بفروشد، اما در حال حاضر قادر به انجام این کار نیست. بدتر از آن: فروش از دست رفته جبران نخواهد شد – تلخ.

اتفاقا ما آن را بررسی کردیم. در حال حاضر، خریداران در اپل استور باید حدود یک ماه برای تحویل منتظر بمانند. اگر همچنان آیفون 14 پرو را امروز سفارش دهید، آن را دریافت خواهید کرد نه زودتر از پایان دسامبر 2022. تجارت هم نمی تواند تحویل دهد، برای مثال آمازون اصلاً تاریخ تحویل را اعلام نمی کند. بنابراین، علاقه‌مندان می‌توانند فقط در صورت موفقیت (مشاهده در آمازون) سفارش دهند.