اپل برنامه ها را دور می اندازد

اطلاعات بیشتر در مورد Mac Studio و Studio Display در ویدیو:

در حالی که می توان جهشی در عملکرد را در زیر کاپوت انتظار داشت، همه چیز باید از نظر طراحی ثابت بماند. در آینده نزدیک به گفته گورمان در خبرنامه خود انتظار یک “بازطراحی بزرگ” نداشته باشید. (منبع: بلومبرگ). مینگ چی کو، تحلیلگر اپل نیز تصور نمی کند که اپل با مدل بعدی چرخ را دوباره اختراع کند.

بعد از مک استودیو: زمان اپل برای مک مینی است

به جای M1 Pro، مدل های بعدی باید دارای یک M2 یا M2 Pro عملکرد لازم را ارائه دهد. مک مینی فعلی که در نوامبر 2020 به فروش رسید، هنوز یک M1 نصب کرده است. از سوی دیگر، مک مینی در فضای خاکستری همچنان از پردازنده اینتل از سال 2018 استفاده می کند.

اپل می خواهد Mac mini بعدی خود را بسیار قدرتمندتر کند. یک خودی ادعا می کند که طرح های اولیه از روی میز خارج شده است. مدل های آینده باید به تراشه های قدرتمند M2 و M2 Pro مجهز شوند. ممکن است در سال 2022 منتشر شود.

سیب

اپل: مک مینی بعدی با M2 و M2 Pro

Apple Mac Studio و Studio Display در حال عمل

به گفته مارک گورمن و خبرنامه بلومبرگ “Power On”، اپل این ویژگی را دارد برنامه های مربوط به مک مینی تغییر کرد. تاکنون تصور می شد که نسل بعدی به تراشه M1 Pro اپل مجهز شود. این خودی آگاه گزارش می دهد که یک تجدید نظر در این گروه صورت گرفته است.

با Mac Studio در مارس 2022، اپل یک برنامه بزرگ داشت، مک مینی سوراخ شده همراه با نمایشگر استودیویی ارائه شده است. M1 Max یا M1 Ultra به عنوان پردازنده موجود است. بنابراین ممکن است اکنون زمان آن باشد که در اپل مدل اصلی را به روز کند. مک مینی جدید با تراشه های M2 و M2 Pro ممکن است اواخر امسال عرضه شود.

خود اپل هنوز به طور رسمی در مورد نسل بعدی اظهار نظر نکرده است، اما اشاره ای وجود دارد در سیستم عامل نمایشگر استودیو ظاهر شد. در آنجا یک “Macmini10,1” ذکر شده است.



منبع