اولین کشور خواستار ممنوعیت رانندگی برای خودروهای برقی است

اینکه یک خودروی الکترونیکی حتی یک گزینه است یا نه، اغلب به قیمت آن بستگی دارد:

نتفلیکس و شرکت با محدودیت مواجه هستند: سوئیس الزامات SD را در مواقع اضطراری اعمال می کند

با این حال، این آخرین مرحله از سه برنامه ریزی شده در طرح اضطراری است. همچنین یک محدودیت سرعت برای اتوبان بخشی از برنامه برنامه ریزی شده در سوئیس است. همانند موتورهای احتراقی، این امر نیز باید مصرف را در خودروهای الکتریکی کاهش دهد. این اقدامات از “پیش نویس فرمان محدودیت ها و ممنوعیت های استفاده از انرژی الکتریکی” (منبع: t-online) آمده است.

یک خودرو الکترونیکی اجاره کنید و حق بیمه زیست محیطی بگیرید

با این حال، طرح‌های اضطراری بسیار فراتر از خودروهای الکتریکی هستند. سایر محدودیت ها عبارتند از:

  • خدمات استریم مانند Netflix و Co فقط از سطح 2 طرح اضطراری مجاز هستند با کیفیت SD ارسال.
  • ماشین های لباسشویی فقط اجازه حضور دارند حداکثر 40 درجه سانتی گراد دمای آب کار می کنند.
  • یخچال ها نباید سردتر از 6 درجه سانتیگراد تنظیم شوند.
  • آب گرم توالت های عمومی قطع خواهد شد.

از آنجایی که سوئیس بخش‌هایی از برق مورد نیاز خود را از طریق شبکه اروپا – از جمله از آلمان – وارد می‌کند، در صورت کمبود، برنامه‌هایی در حال تهیه است. این اقدامات پس از آن با وضعیت فعلی تطبیق داده می شود و در صورت لزوم لازم الاجرا می شود، t-online توضیح می دهد.

اگر بدترین حالت به بدترین حالت برسد، رانندگان خودروهای الکترونیکی در سوئیس باید برای زمستانی سخت آماده باشند. دولت قصد دارد در صورت کمبود برق محدودیت‌های شدیدی اعمال کند: استفاده خصوصی از خودروهای الکتریکی فقط برای سفرهای کاملا ضروری مجاز است (به عنوان مثال، فعالیت حرفه ای، خرید، ملاقات با پزشک، شرکت در مراسم مذهبی، حضور در جلسات دادگاه)،» در پیش نویس یک فرمان اضطراری برای مواقع اضطراری آمده است.

به گفته t-online، در آلمان هیچ طرح قابل مقایسه ای جدی وجود ندارد. در اینجا، برنامه های اضطراری بر بازگرداندن قدرت تمرکز می کنند، نه ریاضت. توصیه های مربوطه می تواند توسط مقامات فدرال، ایالتی یا محلی صادر شود، اما آنها مصرف کنندگان را ملزم به صرفه جویی در مصرف برق نمی کنند.



منبع

وقتی برق کمیاب است ماشین های برقی چگونه رانندگی می کنند؟ سوالی که بسیاری از کشورها را قبل از زمستان به خود مشغول می کند، اما به ندرت هیچ یک از آنها به اندازه سوئیس برنامه ریزی کاهش شدیدی را دارند. محدودیت های گسترده و حتی ممنوعیت رانندگی برای رانندگان خودروهای الکترونیکی وجود دارد. اما این اقدامات تنها بر رانندگان تأثیر نمی گذارد.

خودروهای الکترونیکی قبل از ممنوعیت: سوئیس می خواهد در مصرف برق صرفه جویی کند – به هر قیمتی