مهم است سن و کلاس کارایی از دستگاه های قدیمی برای یخچال‌ها یا فریزرهای بالای 145 سانتی‌متر، کلاس کارایی باید C یا بالاتر و برای یخچال‌های کوچکتر D یا بالاتر باشد. همچنین باید حداقل 15 سال سن داشته باشند. 12 سال برای ماشین لباسشویی و ظرفشویی کافی است. یک کپی از گواهی خرید باید همراه با درخواست همراه با عکس پلاک باشد. اثبات دور انداختن دستگاه قدیمی نیز بخشی از برنامه است.

در اشتوتگارت، مصرف کنندگان می توانند مشتاقانه منتظر یک جایزه جدید اسقاط باشند. پایتخت بادن-وورتمبرگ در کمپین تعویض دستگاه شرکت می کند از طریق یک برنامه بودجه تا سقف 150 یورو هنگام تصمیم گیری در مورد یک دستگاه جدید کارآمد جهش کنید. بسته به نوع دستگاه قدیمی، شرایط متفاوتی از نظر سنی اعمال می شود. شهروندان و سازمان‌های اشتوتگارت می‌توانند از برنامه بودجه با اثر فوری استفاده کنند.

خریداران دستگاه‌های جدید می‌توانند منتظر امتیازی باشند 50 درصد قیمت خرید خرید جدید، اما حداکثر 150 یورو. همچنین می توان برای چندین دستگاه به طور همزمان درخواست مالی کرد. یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی قابل درخواست است.

باید دید که آیا نمونه اشتوتگارت ادامه خواهد داشت یا خیر. در سپتامبر 2022، گروه پارلمانی CDU/CSU در بوندستاگ یک جایزه سراسری برای همه لوازم خانگی بزرگتر مانند ماشین لباسشویی، خشک کن و یخچال ارائه کرد. اما از آن زمان تاکنون هیچ اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.