اولین جزئیات قیمت خودروی الکتریکی هیولا لو رفت

مشخص نیست که آیا قیمت های آمریکایی در نظرسنجی شامل مالیات می شود یا خیر. بنابراین، حتی با این قیمت های اولیه درخواستی، باز هم می تواند باشد به انحرافات قابل توجه علاوه بر این، کیا باید امیدوار باشد که این نظرسنجی از نظر قیمت‌ها و تجهیزات شاسی‌بلند برقی جدید، حس و حال را نشان دهد. بنابراین ما نمی توانیم نه حد بالا و نه حد پایین را تنظیم شده در نظر بگیریم.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

علاوه بر این، کیا در مجموع پنج سطح تریم را درخواست می کند. محدوده های مختلفی ارائه می شود و همچنین نسخه هایی بدون سانروف و سطوح مختلف قدرت موتور وجود دارد. مشتریان همچنین باید بتوانند بین اندازه چرخ ها انتخاب کنند، سیستم تمام چرخ محرک نیز اختیاری است. با این حال، بعید است که پنج نوع در نهایت غالب شوند – به خصوص درست در زمان عرضه در بازار.

ما نمی دانیم که آیا محدوده یکی از آنهاست. بر اساس نظرسنجی، بین 350 تا 460 کیلومتر قرار دادن. اگر این درست باشد، کیا در اینجا سازش می کند. زمانی که کانسپت EV9 ارائه شد، تا 540 کیلومتر برنامه ریزی شده بود.

کیا EV9 را به عنوان یک مفهوم در نظر می گیرد:

با EV9، کیا یک برادر بزرگ برای خودروی الکتریکی موفق EV6 در آستین خود دارد. باید در سال 2023 در خیابان ها منتشر شود. با این حال، جزئیات رسمی در مورد SUV هیولا هنوز پراکنده است. یک نظرسنجی از مشتریان آمریکایی این برند اکنون قیمتی را روشن می کند که واقعاً چشمگیر است.

کیا نگاهی عمیق دارد: ماشین الکتریکی غول پیکر می تواند یک معامله واقعی باشد

بنا به درخواست، کیا نظرسنجی در ایالات متحده را به Electrek تایید کرد. اما خودروساز نیز به صراحت می گوید که اینطور است قیمت ها مقادیر ثابتی نیستند خیلی چیزها ممکن است قبل از عرضه رسمی در اواخر امسال تغییر کند.

این می تواند از 56000 دلار تا 73000 دلار باشد. به هزینه های جاری تبدیل می شود حدود 51500 تا کمی بیش از 67000 یورو. محدوده قیمت از نظرسنجی کیا بدست می آید که یک راننده کیا تلوراید با همکاران Electrek به اشتراک گذاشته است. تلوراید بزرگترین خودروی سواری کیا تا به امروز است – حداقل تا زمانی که EV9 معرفی شود.

بلکه کیا یکی را نشان می دهد جهتی که EV9 می تواند در آن حرکت کند – و امیدوار کننده است. زیرا کیا شاسی بلند برقی بزرگ را به صورت هفت نفره با ردیف سوم صندلی ها ساخته است. اگر واقعا بتوانید قیمت ها را در این سطح نگه دارید، کره جنوبی ها این کار را خواهند کرد به وضوح رقابت را در بازار ایالات متحده کاهش داد. مدل X و Rivian R1S حداقل تا آنجا که به فضا مربوط می شود، شاسی بلندهای الکتریکی قابل مقایسه هستند (منبع: Insideevs). هر دو به طور قابل توجهی برای پول بیشتری می روند.

تریلر کیا مفهومی EV9

برد خیلی کم؟ به نظر می رسد بخار EV9 در حال تمام شدن است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع