اولین تلفن همراه اندرویدی در بلوک های اولیه قرار دارد

ظاهر گوشی هوشمند کوکاکولا به این صورت است:

تلفن کوکاکولا، البته قرمز. (منبع تصویر: موکول شارما در توییتر)

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع کوکاکولا واقعاً می خواهد یک گوشی اندرویدی عرضه کند. با همکاری یک سازنده چینی، گوشی هوشمند این گروه به زودی وارد بازار خواهد شد. نشانه های زیادی وجود دارد که این یک Realme 10 با طراحی جدید است.

کوکاکولا: اولین تلفن همراه اندرویدی قبل از عرضه به بازار

در دوربین دوگانه فقط لنز اصلی با 50 مگاپیکسل آن باید در واقع قابل ذکر باشد، دوربین عمق دوم فقط 2 مگاپیکسل را مدیریت می کند. عکس های سلفی تا 16 مگاپیکسل امکان پذیر است.

نشانی از سازنده واقعی گوشی هوشمند یافت نمی شود. احتمالا ریلمی است. طراحی به شدت یادآور Realme 10 است، که در نوامبر 2022 منتشر شد.

تلفن کوکاکولا در ابتدا در هند عرضه خواهد شد. انتظار می رود این سه ماهه یعنی حداکثر تا پایان ماه مارس منتشر شود. جزئیات قیمت مشخص نیست. Realme 10 هزینه دارد کمی بیش از 300 یورو.

136 سال پس از تأسیس، شرکت کوکاکولا ظاهراً در حال عرضه یک گوشی هوشمند است. تلفن کوکاکولا بخشی از a همکاری با یک سازنده چینی گوشی های هوشمند و طراحی خاصی دارد (منبع: موکول شارما در توییتر). پشت کاملا قرمز است و حروف معروف گروه را نباید از دست داد. ظاهرا کپی شده

باتری گوشی 4G Realme 10 دارای یک ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت و با کابل 33 وات شارژ می شود. شارژ بی سیم ارائه نشده است.

اگر در واقع این گوشی هوشمند است، پس از یک است صفحه نمایش AMOLED با قطر 6.4 اینچ و نرخ تازه سازی حداقل 90 هرتز. بسته به مدل، 64، 128 یا 246 گیگابایت حافظه قابل ارتقا می تواند در دسترس باشد. می توانید انتظار 4 یا 8 گیگابایت رم داشته باشید.

اطلاعات بیشتر در مورد Realme 10 در تریلر:

تیزر تریلر Realme 10

تلفن کوکاکولا برای بازار هند