اولین برداشت ما از تلفن همراه هایپ

کالای اصلی:

در طرف دیگر است عمر باتری گوشی Nothing (1) “فقط خوب است”همانطور که توسط The Verge و Android Authority مشاهده شده است. انتقادات بیشتر به دوربین های تلفن همراه مربوط می شود. تسترها به سختی به دوربین فوق عریض فکر می کنند. ویدئوها را فقط می توان با سرعت 30 فریم در ثانیه با وضوح 4K ایجاد کرد.

با گوشی Nothing Ear (1)، از قبل هدفون هایی از سازنده وجود دارد:

Nothing Ear (1): هدفون داخل گوش با جزئیات

به گفته مارکز براونلی، چنین است نمایش بسیار خوب انجام شده است. اسکنر اثر انگشت یکپارچه “آزاردهنده نیست” و نرخ تازه سازی می تواند به صورت پویا بین 60 تا 120 هرتز تغییر کند، که در مورد همه گوشی های در این رنج قیمت صدق نمی کند. از جمله، او انتقاد می کند که گوشی هوشمند در ایالات متحده ظاهر نمی شود. او همچنین متوجه گواهینامه IP53 منفی شد.

آیا تلفن Nothing (1) ارزشش را دارد؟

به گزارش The Verge، چراغ هایی به نام «گلیف» در پشت گوشی هوشمند قرار دارند بیش از یک حقه. سیستم اعلان ها نیز باید در زندگی روزمره معنا پیدا کند. صفحه نمایش OLED همچنین برای آزمایش کنندگان جذاب بود، همانطور که وعده داده شد که Nothing چهار سال به روز رسانی امنیتی را ارائه نخواهد کرد.

کارل پی، بنیانگذار وان پلاس، با یک گوشی هوشمند جدید بازگشته است. حتی با وجود اینکه Nothing Phone (1) هنوز منتشر نشده است، در حال حاضر وجود دارد اولین نظرات در مورد تلفن همراه در دسترس. در میان دیگران، The Verge، Android Authority و یوتیوبر معروف فناوری، مارکز براونلی، نگاه دقیق تری به این گوشی هوشمند انداختند.

به روز شده در 25 ژوئیه 2022: ما اکنون تلفن Nothing (1) را نیز دریافت کرده ایم. شما می توانید اولین برداشت ما از آن را در ویدیوی بالا مشاهده کنید.

Nothing Phone (1) اینجاست و حتی قبل از عرضه سر و صدای زیادی به پا کرده است. اما آیا واقعاً چیزی پشت آن وجود دارد؟ ما دستگاه آزمایشی خود را با کمی تاخیر دریافت کردیم و اکنون اولین برداشت از آن را دریافت کرده ایم.

هیچ چیز تلفن (1): اولین برداشت ما

ما تصمیم خواهیم گرفت که آیا تلفن Nothing (1) ارزش خرید دارد یا خیر بعد از آزمایش خودشان در GIGA توضیح دهند. آنچه مسلم است این است که البته از موبایلی که با قیمت 469 یورو به فروش می رسد نباید انتظار معجزه داشت. کمبود عمدی در دسترس بودن – تلفن هوشمند فقط با دعوت در دسترس است – باید برخی از علاقه مندان را از خرید آن منصرف کند.



منبع