اولین بازیکنان به سوالات مهم پاسخ می دهند

از آنجایی که پست های او هنوز حذف نشده است، ممکن است به او اجازه داده شود درباره تجربیاتش صحبت کند. در غیر این صورت این موضوع در چند ساعت آینده ناپدید می شود. در هر صورت – او چه چیزی را باید گزارش کند؟ مهم ترین و جالب ترین پاسخ ها را برای شما خلاصه می کنیم.

میراث هاگوارتز (انحصاری آمازون) (پلی استیشن 5)

(تا حدی) بد: تاکنون (پس از 7 ساعت بازی) Redditor نه شخصیت ها و نه ماموریت های جانبی اهمیت خاصی ندارند. او شخصیت ها را دوست دارد، اما زندگی (دیجیتال) خود را فدای آنها نمی کند. در رابطه با داستان، او توضیح می دهد که هنوز بسیاری از ماموریت های اصلی را انجام نداده است، هرچند این ها بهترین کوئست های بازی تاکنون بوده اند. خیلی زیاد ماموریت های جانبی “استاندارد” تر هستند و نه به اندازه مأموریت‌ها در The Witcher 3: Wild Hunt. او متوجه اشکالی در شخصیت خودش می شود که صدایش را پژواک می کند. هیچ مشکل فنی دیگری، تا به حال.

HamirTheGOAT خیلی وارد بازی نشده است و با اظهارات خود مواردی را که قبلاً در تریلرها دیده شده بود تأیید می کند: هاگوارتز غول پیکر و با جزئیات و آزادی برای بازیکنانی که به نظر می رسد میراث هاگوارتز روی آن تمرکز کرده است. امیدواریم ظرف چند روز آینده متوجه شویم که آیا داستان، همراهان و بازی دیرهنگام می توانند ادامه داشته باشند یا خیر.



منبع

خوبی ها: این بازیکن در پست های خود چندین بار عنوان می کند که او با میراث هاگوارتز بسیار سرگرم کننده است و بازی بدون سوال عشق به جهان هری پاتر توسعه داده شد. هاگوارتز خود غول پیکر است و از نظر احساس جهان باز به بهترین وجه می توان آن را با RDR2 مقایسه کرد. دنیای خارج از هاگوارتز نیز بزرگ است، اما بیشتر یادآور جهان های باز Ubisoft است. او عاشق گیم پلی مبارزاتی است و از پیچیدگی آن شگفت زده شده است. تا به حال او سهام یک 8-9/10 به عنوان امتیاز دادن.

بله، انتشار میراث هاگوارتز تا 10 فوریه نیست، اما برخی از بازیکنان قبلاً در وسعت جهان هری پاتر ناپدید شده اند. و اکنون آنها نشان می دهند که بازی واقعا چقدر خوب است.

میراث هاگوارتز

نکته جالب: تا اینجا به گفته بازیکن استفاده از جادوی تاریک هیچ تاثیری ندارد. به همین ترتیب، احتمالاً هیچ قانونی در بازی وجود ندارد که شما را از دویدن در اطراف هاگوارتز در شب منع کند. برای دریافت طلسم های جدید، باید در کلاس ها شرکت کنید و تکالیف خود را انجام دهید. شما نمی توانید چوب دستی خود را تراز کنید، اما همیشه می توانید آن را از نظر زیبایی شخصی سازی کنید. بازی برای او بسیار آزاد است و به نظر می رسد به ویژه بر روی دادن قدرت انجام هر کاری که می خواهید به شما تمرکز کرده است.

میراث هاگوارتز (انحصاری آمازون) (پلی استیشن 5)

بستر، زمینه:Windows PC، Xbox One، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox Series X

میراث هاگوارتز: اولین بازیکنان بسته بندی را باز می کنند – و می گویند که بازی واقعا چقدر خوب است

آزمایش کنندگان و احتمالاً حتی اولین بازیکنان در حال حاضر به میراث هاگوارتز دسترسی دارید. به خصوص در انجمن هایی مانند Reddit، موضوعاتی در حال ظهور است که در آن این بازیکن از تجربیات خود گزارش می دهد. در یک موضوع توسط Redditor HamirTheGOAT، او به انواع سؤالات پاسخ می دهد تا زمانی که اسپویلر وجود نداشته باشد (منبع: Reddit).