انیمه رسوایی وحشیانه بازی Switch را دریافت می کند – طرفداران شک دارند



انیمیشن محبوب، اما بسیار مورد انتقاد Goblin Slayer یک بازی ویدیویی اقتباسی برای نینتندو سوییچ و رایانه شخصی دریافت می کند. با این حال، طرفداران مطمئن نیستند که آیا بازی می تواند عدالت را در مورد قالب وحشیانه انجام دهد یا خیر.

Crunchyroll با اعلام بازی ویدیویی شگفتی می‌زند

زمانی که انیمه بر اساس لایت رمان موفق Goblin Slayer در Wakanim در سال 2018 منتشر شد. فریادهای زیادی روی شبکه شنیده شد. قبلاً در قسمت اول زنان مورد تجاوز قرار گرفتند و کودکان کشته شدند. این سریال خشن نیز در هفته های بعد باعث ایجاد بحث هایی در شبکه های اجتماعی شد.

با این حال، در نهایت، این انیمه یک موفقیت کامل بود، پس از آن یک فیلم سینمایی (Goblin Slayer – The Movie: Goblin’s Crown) تولید شد که سپس در سال 2020 اکران شد و در آلمان نیز به عنوان بخشی از شب های انیمه نمایش داده شد. از آن زمان در اطراف Slayer کمی ساکت تر شده است. حداقل تا الان!

ناشر و ارائه دهنده جریان Crunchyroll است بازی ویدیویی خود را بر اساس این انیمیشن اعلام کرد. این عنوان را دارد Goblin Slayer -Another Adventurer- Nightmare Feast و برای Nintendo Switch و PC منتشر خواهد شد. با این حال، هیچ تریلر یا اولین فیلمی نمایش داده نشد.

به طور کلی وجود دارد به سختی اطلاعات ملموسی در مورد بازی وجود دارد. تنها چیزی که تایید شده این است که داستان بازی بر اساس لایت نوول نیست و بومی سازی انگلیسی وجود خواهد داشت.

در آلمان، فصل اول توسط انتشارات انیمون منتشر شد:

Goblin Slayer – تریلر (آلمانی)

Goblin Slayers روی سوئیچ؟ آیا کار می کند؟

این اعلامیه قبلاً منجر به گمانه زنی هایی در Reddit شده است، زیرا همانطور که قبلاً ذکر شد قالب کاملا وحشیانه است و بنابراین اکنون طرفداران در تعجب هستند که بازی Goblin Slayer چه نوع بازی خواهد بود.

انتظار یک بازی اکشن نقش آفرینی را داشته باشید یا بیشتر یک رمان تصویری است؟

و بازی چقدر خشن خواهد شد؟ انتشار در سوییچ مطمئناً بسیاری از طرفداران را دچار تردید می کند، زیرا نینتندو هنوز هم تصویری خانواده پسند دارد و دنیای تاریک Goblin Slayer چندان مناسب کنسول نیست.

اما یک چیز باعث رضایت عمومی می شود: خوشبختانه این یک بازی موبایل نیست.



منبع