Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
انیمه در جریان و روی DVD - مجله تکنولوژی فودزیلا

انیمه در جریان و روی DVD

تنها 10 سال بعد بود که KAZÉ Germany دوباره این سریال را انتخاب کرد. از 19 ژانویه 2022، همه 366 قسمت برای پخش به عنوان زیرنویس اصلی در دسترس هستند. دوبله آلمانی (GerDub) از سال 2021 در قسمت 205 گیر کرده است – در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه انیمه چه زمانی به موسیقی ادامه می دهد وجود ندارد.

ما برای شما خلاصه کرده‌ایم که کدام سرویس پخش را می‌توانید در چه فصل‌ها و فیلم‌های «بلیچ» تماشا کنید:

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

به دلایل صدور مجوز، انیمه “Bleach” سپس در آوریل 2022 از تمام سرویس های پخش آلمانی ناپدید شد. در این بین، انیمه دوباره در استریم دیده می شود، اما سریال اصلی فقط به عنوان زیرنویس اصلی یا با موسیقی متن انگلیسی موجود است.

طرفداران انیمه در آلمان همیشه کار آسانی ندارند – همانطور که ضربه ژاپنی “Bleach” بار دیگر ثابت کرد. در سال 2009، 52 قسمت از سریال تحت نظارت پانینی به آلمان آورده شد، سپس برای مدت طولانی سکوت شد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

تاکنون 10 جلد (مشاهده در آمازون) وجود دارد که هر کدام شامل 16 تا 28 قسمت با موسیقی متن آلمانی و ژاپنی است. باکس دهم که شامل قسمت‌های 190 تا 205 بود، آخرین بار در 14 ژانویه 2021 منتشر شد. متأسفانه، در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد زمان نمایش یازدهم و سایر باکس‌ها وجود ندارد.

جعبه های DVD و Blu-ray از توزیع کننده انیمه های Crunchyroll KAZÉ در حال حاضر تنها گزینه، به سری اصلی با صدای آلمانی دیدن.

کرانچی رول با مسئولیت محدود

توکیوپپ

“بلیچ” به آلمانی؟

ادامه و در عین حال پایان سریال «جنگ خون هزار ساله» که آرک پایانی مانگا را دنبال می کند، با موسیقی متن آلمانی نیز موجود است.

جریان “سفید کننده”.

4 فیلم انیمه در حال حاضر در هیچ سرویس پخش در دسترس نیستند.

انتشار DVD و Blu-ray

4 فیلم «خاطرات هیچ‌کس»، «شورش غبار الماس»، «محو شدن به سیاه» (مشاهده در آمازون) و «آیه جهنمی» (مشاهده در آمازون) نیز به صورت دی‌وی‌دی و بلوری با موسیقی متن آلمانی و ژاپنی در دسترس هستند.

بلیچ - سریال تلویزیونی - جلد 10 - [Blu-ray]

بلیچ – سریال تلویزیونی – جلد 10 – [Blu-ray]

مجموعه انیمه 366 قسمتی Bleach از سال 2004 تا 2012 به صورت هفتگی در ژاپن پخش شد. شرایطی که در آلمان فقط می توان رویای آنها را داشت. در این کشور، طرفداران مجبور بودند یک دهه صبر کنند یا به مانگای با همین نام توسط Tite Kubo بسنده کنند. مکان تماشای Bleach، دنباله هزار ساله جنگ خون و فیلم‌ها را اینجا بیابید.

انیمه