اندروید 14: هشدار جدیدی در راه است

تغییرات زیادی برای اندروید 14 در نظر گرفته شده است. گوگل می خواهد اپلیکیشن های افزایش سرعت را که هیچ تاثیری ندارند اما بسیار محبوب هستند ممنوع کند. علاوه بر این، گوگل می خواهد برای اولین بار اجازه شبیه سازی اپلیکیشن ها را بدهد. احتمالاً قبلاً آن را از بسیاری از تلفن های هوشمند دیگر می شناسید. علاوه بر این، عمر باتری باید از طریق بهینه سازی در سیستم عامل بهبود یابد و گوگل می خواهد از داده های مکان شما بهتر محافظت کند.

بنابراین اندروید 14 یک به‌روزرسانی نسبتاً گسترده خواهد بود که ویژگی‌های جدیدی را به همراه خواهد داشت که واقعاً احساس و مشاهده خواهید کرد. نسخه جدید قرار است تا چند ماه دیگر ظاهر شود.

اگر اندروید 14 روی گوشی هوشمند شما اجرا می‌شود، دیگر فقط یک آن را دریافت نمی‌کنید اخطار در 20 و 10 درصد و همچنین در 2 درصد نمایش داده می شود. بنابراین درست قبل از اینکه گوشی هوشمند واقعا خاموش شود، اما هنوز زمان کافی برای پیدا کردن گزینه شارژ وجود دارد. بنابراین وقتی هنوز در حال حرکت هستید، ناگهان از یک گوشی هوشمند خالی غافلگیر نخواهید شد. در این صورت، تنها می‌توانید از گوشی هوشمند برای موارد ضروری استفاده کنید و اگر هنوز نمی‌توانید شارژ کنید، واقعاً حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی را فعال کنید.

گوگل اولین نسخه های آزمایشی اندروید 14 را منتشر کرده و نوآوری جالبی در آن کشف شده است که می تواند از شما در برابر خرابی تلفن همراه محافظت کند. این در مورد یک هشدار جدید است که به شما نشان داده می شود تا بتوانید پاسخ دهید.

گوگل

اندروید 14 هشدار باتری جدید دریافت می کند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع خیلی ها خوشحال می شوند اگر قبلاً اندروید 13 داشته باشند:

چه چیز دیگری برای اندروید 14 برنامه ریزی شده است

گوشی های هوشمند اندرویدی مدرن قبل از خالی شدن کامل باتری، در فاصله کافی به شما هشدار می دهند. معمولاً یک اشاره 20 و 10 درصد دریافت می کنید و به شما پیشنهاد می شود که باید به حالت صرفه جویی در انرژی بروید. مطمئناً افراد زیادی مانند من این کار را نمی کنند، زیرا می دانند که در واقع هنوز زمان اجرا کافی در 20 و 10 درصد وجود دارد. به طوری که شما با یک گوشی هوشمند خالی تعجب نکنید، گوگل قرار است با اندروید 14 (منبع: AndroidPolice) از همین روش پیروی کند.