انتقال بانکی آنلاین: چقدر طول می کشد؟

اگر قرار است پول به خارج از کشور منتقل شود، این باید حداکثر چهار روز طول بکشد. انتقال آنلاین چقدر طول می کشد؟ برای مدت طولانی‌تر، باید نمای حساب را بررسی کنید یا از بانک بپرسید که آیا واقعاً پول به حساب درستی رفته یا احتمالاً رزرو شده است.

حواله بانکی آنلاین: مدت زمان یکشنبه و آخر هفته

اگر پول را به شخص دیگری در شعبه منتقل کنید، معمولاً این کار انجام می شود در عرض چند دقیقه به حساب گیرنده ارسال شده است. اگر انتقال بیدرنگ انجام دهید، حتی ظرف 10 تا 20 ثانیه پول نزد گیرنده رزرو می شود. پیش نیاز این است که بانک گیرنده خدمات را ارائه دهد. این ممکن است بسته به موسسه مالی هزینه های اضافی را به همراه داشته باشد.

گالری عکس را شروع کنید(22 تصویر)

انتقال آنلاین مدت هاست که جایگزین فرم های سنتی انتقال کاغذی شده است. مدت زمان انتقال آنلاین حتی از سال 2012 توسط قانون تنظیم شده است. در اینجا بیابید که چه مهلت هایی برای انتقال پول از طریق بانکداری آنلاین اعمال می شود و چه مدت باید با انتقال آنلاین پول را حساب کنید.

مشاور

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.



منبع

انتقال آنلاین از طریق مرورگر یا برنامه بانکی آغاز می شود و با وارد کردن یک TAN تأیید می شود. دیگر لازم نیست تمام داده های لازم را روی یک تکه کاغذ با دست بنویسید. خطاهای نوشتن و خواندن تقریباً غیرممکن است و می توانید از سفر به نزدیکترین شعبه بانک صرفه جویی کنید.

در تعطیلات آخر هفته، زمان بیشتری برای انتقال آنلاین مورد نیاز است. آخر هفته ها و تعطیلات رسمی در مهلت مقرر لحاظ نشده است. بنابراین انتقال انجام شده در روز شنبه فقط در روز دوشنبه پردازش می شود. اگر روز یکشنبه هم به صورت آنلاین انتقال می دهید، باید انتظار داشته باشید که از دوشنبه بعد، تا آخر هفته، پول رزرو نشود. اگر چیزی را در روز جمعه پرداخت کنید، انتقال ممکن است 4 روز طول بکشد. حتی در تعطیلات رسمی، هیچ انتقال وجهی از طریق انتقال آنلاین رزرو نمی شود.

منبع: اداره نظارت مالی فدرال

مقالات بیشتر در مورد موضوع:

برخلاف انتقال پول با استفاده از فرم انتقال، این امر باعث صرفه جویی در زمان می شود، از این گذشته، حواله کاغذی کلاسیک اغلب برای مدتی قبل از پردازش واقعی در شعبه باقی می ماند. بسیاری از شعب در حال حاضر نیز به شدت به بانکداری آنلاین متکی هستند و هزینه های اضافی را برای پردازش حواله کتبی دریافت می کنند.

GIGA توصیه می کند

معاملات GIGA که به طور منظم به روز می شوند

نظرسنجی: بازسازی شده یا نو؟

برای انتقال به بانک های دیگر، حداکثر مدت زمان نباید بیشتر شود دروغ در یک روز. به طور معمول، هنگام انتقال، مبلغ باید در همان روز بین ساعت 14:00 تا 18:00 به حساب گیرنده برسد. از سوی دیگر، نقل و انتقالات به خارج یا به ارزهای خارجی زمان بیشتری می برد. حداکثر مدت انتقال در § 675 BGB تنظیم شده است:

  • حداکثر 1 روز کاری برای نقل و انتقالات به یورو در منطقه اقتصادی اروپا.
  • حداکثر 2 روز کاری برای نقل و انتقالات معادل با دستور رسید.
  • حداکثر 4 روز کاری برای نقل و انتقالات در منطقه اقتصادی اروپا به ارزهای خارجی
  • هیچ مهلتی برای نقل و انتقالات خارج از منطقه اقتصادی اروپا وجود ندارد
20 ابزار کاربردی که به کاهش وزن کمک می کنند

انتقال آنلاین چقدر طول می کشد؟

در جای دیگر به این سؤال پاسخ می دهیم که آیا می توانید انتقال را لغو کنید.