اولین هدست ترکیبی AR/VR در ابتدا برنامه ریزی شده بود و قرار است. اولین قدم در آینده جدید اپل برای مدتی پس از آیفون. اینسایدرها ابتدا قبل از ارائه دستگاه در ژانویه 2023 منتشر شدند. اما آن تاریخ اکنون در خطر است. مینگ چی کو، یکی از افراد داخلی صنعت و کارشناس اپل ادعا می کند که متوجه شده است که تولید انبوه هدست واقعیت مجازی / AR اپل در نیمه دوم سال 2023 می توانست حرکت کند. این به دلیل “مشکلات مرتبط با نرم افزار” نامشخص است (منبع: مینگ چی کو).

مایکروسافت سالهاست که چیزی شبیه به این دارد:

معنی: این هدست فقط در نیمه دوم سال وارد بازار می شود. به گفته کو، یکی خواهد بود ارائه از دستگاه ارائه یک SDK برای توسعه دهندگان در دوره WWDC. تجربه نشان داده است که نمایشگاه توسعه دهندگان اپل در ماه ژوئن بجای. از سوی دیگر، اپل ممکن است به ارائه قبلی در ژانویه پایبند باشد. با این حال، Kuo به طور انتقادی خاطرنشان می کند که مدت زمان طولانی بین چنین رویداد رسانه ای و تحویل انبوه واقعی می تواند در نهایت به فروش آسیب برساند.

یک هدست AR از اپل این پتانسیل را دارد که تا حدود 10 سال آینده به طور کامل جایگزین خود آیفون شود. به گفته کارشناسان صنعت، آخرین ساعت تلفن همراه اپل در آن زمان می‌آمد. اما تا آن زمان، اپل باید در وهله اول چیزی مشابه را معرفی کند.

“جانشین” آیفون: هدست AR/VR اپل بعدا عرضه می شود

اما هنوز یک محصول اصلی واقعی نخواهد بود. در ابتدا، کو فکر می کند که هدست جدید اپل یک چیز است محصول طاقچه گران قیمت. بر این اساس باید کمتر از 500000 دستگاه در سال اول فروخته شود. در مقایسه با آیفون، البته، هنوز یک شوخی است. اما در درازمدت، جانشینان اولین می توانند اهمیت بیشتری پیدا کنند و همانطور که پیش بینی می شد، روزی جایگزین آیفون به عنوان مهم ترین محصول اپل شود.