امروز نمی توانید وارد شوید – چه خبر است؟

بنابراین اینستاگرام فقط برای شما ضعیف نیست. کاربران از سراسر جهان در حال حاضر مشکلات را به جامعه محبوب گزارش می دهند. اگر مشکل کلی با اینستاگرام دارید، در جای دیگری به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به پشتیبانی اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. تا زمانی که اینستاگرام دوباره راه اندازی شود، می توانید با این روش نیز زمان را سپری کنید:

ما شما را در جریان اختلالات فعلی اینستاگرام قرار خواهیم داد. به عنوان مثال، یک مکان محبوب برای گذراندن زمان در چنین مواردی، توییتر است که حتی با وجود اختلال فعلی در خدمات رسانه های اجتماعی، کاملاً کار می کند:

بستر، زمینه:اندروید

به روز شده در 10/31/2022: در حال حاضر کاربران زیادی گزارش می دهند که نمی توانند وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوند. در عوض، پیامی دریافت می کنید که حساب شما مسدود شده است. با توجه به تعداد زیاد اکانت های مسدود شده به طور همزمان، می توان خطای فنی را فرض کرد. اگر تحت تأثیر قرار گرفته اید، احتمالاً هیچ کار وحشیانه ای انجام نداده اید. بنابراین حساب شما برای همیشه در دسترس نیست، بلکه فقط به طور موقت است.
در حال حاضر هزاران گزارش در وب سایت alle disturbances.de وجود دارد. اطلاعات بیشتر هنوز مشخص نیست. حمله هکر یا DDoS تقریباً بعید است. بنابراین در حال حاضر شما انتخاب کمی دارید جز اینکه گوشی هوشمند خود را زمین بگذارید و کار دیگری انجام دهید.

با تو چطور؟ آیا اینستاگرام برای شما خراب است، آیا همه چیز کار می کند یا شما نیز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنید؟ میشه عکس بفرستید یا فراخوان استوری ها؟ آیا فید شما با پیام های جدید بارگیری می شود؟ آن را در نظرات ما ارسال کنید!



منبع

مجوز:نرم افزار رایگان

پر کردن فرم اعتراض علیه تعلیق حساب احتمالاً فایده چندانی ندارد. قفل حساب به احتمال زیاد ناشی از یک مشکل فنی است. در حال حاضر، تعداد بی‌شماری از این فرم‌ها احتمالاً توسط پشتیبانی اینستاگرام دریافت می‌شوند که به سختی می‌توان آنها را به موقع پردازش کرد.

زبان ها:آلمانی

نسخه:253.0

سرویس محبوب اشتراک گذاری عکس اینستاگرام بعدازظهر امروز دچار اختلال دیگری شد. کاربران دیگر نمی توانند وارد حساب کاربری خود شوند و به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشند. برخلاف قطعی های قبلی، واتس اپ و فیسبوک هنوز تحت تأثیر قرار نگرفته اند.