امروز در Aldi: کباب پز هیولا گاز با قیمتی مقرون به صرفه

هرکسی که فضای کافی داشته باشد و زیاد کباب کند، قطعا قدردان این منقل گازی هیولایی خواهد بود. آمازون 4.8 از 5 ستاره ممکن را به آن می دهد (به آمازون نگاه کنید). در آنجا، گریل گاز به طور قابل توجهی بیش از 1000 یورو قیمت دارد. شما همچنین باید یک پوشش محافظ آب و هوا از آنجا بخرید. در مجموع، قطعا یک دستگاه حرفه ای است که تاثیری ماندگار در باغ و تراس به جا می گذارد. Aldi قیمت واقعا قوی را می گوید.



منبع

اگر می خواهید یک کباب پز گاز واقعا بزرگ و معرف در تراس یا باغ داشته باشید، می توانید امروز به Aldi ضربه بزنید. Enders Kansas Pro 4 SIK Profi Turbo II یک گریل گاز معمولی نیست، بلکه اساسا یک آشپزخانه در فضای باز است.

آلدی از امروز گریل های گازی بزرگ را ارزان تر می فروشد

Enders Kansas Pro 4 SIK Profi Turbo ارائه شده است:

در سمت چپ یک سینک در دسترس دارید و در سمت راست یک مشعل اضافی دارید که می توانید ظروف بیشتری را روی آن آماده کنید. اما تمرکز اصلی در مرکز است، جایی که یک گریل گاز با چهار مشعل، ناحیه توربو و یک مشعل مادون قرمز وجود دارد که برای تهیه غذای کبابی روی سیخ عالی است. غذای کبابی را می توان از طریق پنجره مشاهده کردبدون نیاز به باز کردن درب علاوه بر این، همه چیز را می توان به راحتی در ماشین ظرفشویی جدا کرد و تمیز کرد.

Enders Kansas Pro 4 SIK Profi Turbo با جزئیات

آیا ارزش خرید کباب پز گازی بزرگ را دارد؟

هر کسی که از یک گریل گازی کاملا معمولی راضی نیست و به دنبال یک دستگاه حرفه ای واقعی است می تواند از 11 آگوست 2022 به Aldi ضربه بزند. در فروشگاه آنلاین از تخفیف، منقل بزرگ گاز Enders Kansas Pro 4 SIK Profi Turbo II به قیمت 749 یورو فروخته شد (به آلدی نگاه کنید). مطمئناً ارزان نیست، اما شما همچنین برای آن گریل گاز زیادی دریافت می کنید. تقریباً یک آشپزخانه در فضای باز است که اطراف کوره گاز را احاطه کرده است.

به زودی می توانید یک گریل گازی واقعا قدرتمند از Aldi خریداری کنید. (منبع تصویر: بروشور الدی)

گریل گازی Monster نه تنها قدرتمند به نظر می رسد، بلکه قدرت زیادی نیز دارد، به طوری که توزیع گرما برای هر آماده سازی به اندازه کافی بالا است. را خروجی کل 23.3 کیلو وات است. بسیاری از لوازم جانبی و یک بطری گاز با حداکثر 11 کیلوگرم را می توان از طریق چهار در قرار داد. اندرز برای این گریل گازی از مواد مرغوب و بادوام استفاده کرده است تا بتوانید مدت زیادی از گریل گازی عالی لذت ببرید. پوشش ضد آب و هوا در محدوده تحویل گنجانده شده است.