اما عدم تحریم جام جهانی؟ تیم ملی به ZDF پیروزی می دهد

17.05 میلیون تماشاگر در یک بازی جام جهانی آلمان نسبتاً کمی هستند. در جام جهانی 2018 روسیه، تقریبا 27.5 میلیون بیننده بازی دوم گروهی مقابل سوئد را تماشا کردند. حتی بازی های بدون حضور آلمان هم در جام جهانی قطر کار سختی دارد. بازی دو حریف گروه آلمانی کاستاریکا و ژاپن را در این کشور شاهد بودیم فقط حدود 2.36 میلیون.



منبع

ZDF هنگام پخش بازی آلمان و اسپانیا نمی تواند با چنین اعدادی مطابقت داشته باشد، اما می تواند افزایش قابل توجه علاقه مخاطبان خود را احساس می کند: 17.05 میلیون بیننده بازی را در عصر یکشنبه تماشا کردند، اگرچه صحنه جنایت در همان زمان در ARD نشان داده شد. 5.08 میلیون بیننده در اینجا تنظیم شده اند (منبع: Quotenmeter.de).

چگونه تلویزیون مناسب را پیدا کنیم:

علاقه تلویزیونی به جام جهانی قطر کاهش یافت

سومین بازی گروهی و سرنوشت ساز تیم ملی برگزار می شود پنجشنبه 1 آذر ساعت 20:00 بجای. ARD و MagentaTV مسابقه را پخش کردند.

پس از اولین بازی گروهی مقابل ژاپن، به نظر می رسید که او این کار را انجام دهد تحریم جام جهانی در آلمان در واقع میوه می دهد تنها 9.23 میلیون نفر اولین حضور تیم ملی در جام جهانی را در ARD تماشا کردند. در جام جهانی 2018، هنوز 26 میلیون بیننده در اولین بازی گروهی با سهم بازار بیش از 75 درصد وجود داشت.

با وجود فراخوان های تحریم و رقابت در صحنه جنایت، بینندگان بیشتری دوئل آلمان مقابل اسپانیا را از تلویزیون تماشا کردند. اگر امتیاز بازی گروه اول پایین بود، الان 17 میلیون بیننده جلوی تلویزیون جمع شده اند. در جام جهانی گذشته اما میانگین به طور قابل توجهی بالاتر بود.

جام جهانی در ZDF: 17.05 میلیون بیننده تماشا می کنند

سهم بازار ZDF برای دومین مسابقه گروه آلمان 49.3 درصد بود. 58.8 درصد از بینندگان جوان تر، کوک کردند. عملکرد بهتر را می توان با زمان شروع راحت تر در ساعت 20:00 یکشنبه نیز توضیح داد. بازی ژاپن چهارشنبه گذشته از ساعت 14 آغاز شد.