ال جی بزرگترین تلویزیون OLED جهان را به نمایش می گذارد

فناوری Evo ال‌جی در تلویزیون‌های OLED

تلویزیون بزرگ ال جی: به عنوان یک ماشین الکتریکی گران است

از آنجایی که 97 اینچ ممکن است برای برخی از مشتریان کمی بزرگ باشد، ال‌جی در حال حاضر ارائه می‌دهد انواع کوچکتر تلویزیون در اندازه های بین 42 تا 88 اینچ، که همچنین دارای صفحه نمایش Evo بسیار روشن است.

به جای تلویزیون عظیم، می توان از این قیمت گزاف فرار کرد همچنین یک خودروی الکترونیکی را انتخاب کنید. با احتساب امتیاز زیست محیطی، داچیا اسپرینگ و اسمارت فورتو کوپه ارزان تر از ال جی 97 جی 2 هستند. با ID.2 آینده فولکس‌واگن، تلویزیون ال‌جی باید عملاً یکسان باشد.



منبع

اطلاعات بیشتر در مورد تکنولوژی Evo ال جی در ویدیو:

ممکن است فضا در برخی از اتاق‌های نشیمن تنگ باشد، اما این مانع تولیدکننده کره‌ای ال‌جی از ارائه LG 97G2 نمی‌شود. در نمایشگاه IFA که در آستانه آغاز به کار است، برای اولین بار با تمام شکوه خود در آلمان به نمایش گذاشته خواهد شد. تلویزیون ارائه می دهد قطر فوق العاده 97 اینچ. این بزرگترین نمایشگر در نوع خود در دستگاه های تلویزیون برای استفاده خصوصی است (منبع: LG).

مانند مشتریان بالقوه تلویزیون ال‌جی احتمالاً طرفداران فوتبال را در ذهن دارد که می‌خواهند جام جهانی زمستانی در قطر را از نزدیک دنبال کنند. این را می توان به عنوان مثال در عکس های مطبوعاتی مشاهده کرد. سایر تولیدکنندگان نیز احتمالاً در ماه‌های آتی به رقابت خواهند پرداخت و بازدیدکنندگان را با پیشنهادات ویژه به جام جهانی جذب خواهند کرد.

ال جی نه تنها می خواهد تلویزیون غول پیکر را به عنوان یک نمونه اولیه معرفی کند، بلکه می خواهد آن را در بازار نیز عرضه کند. با این حال، سازنده هنوز مشخص نکرده است که LG 97G2 دقیقا چه زمانی در این کشور عرضه می شود. از سوی دیگر، قیمت از قبل ثابت شده است، زیرا برخی از خرده فروشان در حال حاضر بزرگترین تلویزیون OLED در جهان را فهرست کرده اند. او باید برای حدود 25000 یورو فروخته شد.

در نمایشگاه IFA در برلین، ال‌جی بسته‌ای بزرگ به همراه خود دارد. بزرگترین تلویزیون OLED جهان تا به امروز را پنهان می کند. 97G2 دارای قطر 97 اینچ یا 2.46 متر است – و قیمت آن بیشتر از برخی خودروهای برقی است. نسخه های کوچکتر نیز موجود است.

ال جی الکترونیکس

LG 97G2: بزرگترین تلویزیون OLED جهان اینجاست