الگوی سامسونگ؟ ساعت هوشمند جدید هواوی واقعا عالی است

هواوی از یک نوآوری واقعی ساعت هوشمند با Watch Buds رونمایی کرده است. این شرکت چینی همچنان تحت فشار است، اما این مانع از اجرای ایده های جدید سازنده نمی شود. Huawei Watch Buds یک ساعت هوشمند کلاسیک را با هدفون های داخل گوشی ترکیب می کند که می توانید آنها را در داخل گوشی نگه دارید.

هواوی

Huawei Watch Buds: ساعت هوشمند با هدفون

عمر باتری ساعت هوشمند حداکثر تا سه روز داده شده است. بسته به حالت و استفاده مورد نظر، هدفون باید بین 2.5 تا 4 ساعت دوام بیاورد. قیمت در چین 2988 یوان است که کمی بیشتر از آن است 400 یورو برابر است با. مشخص نیست این ساعت هوشمند چه زمانی به آلمان می آید یا خیر.

هواوی واچ بادز در چند روز اخیر شایعات زیادی را پشت سر گذاشته و حالا این شرکت چینی پرده را برداشته است. همانطور که انتظار می رفت، این یک ساعت هوشمند است که هدفون های داخل گوشی را در زیر نمایشگر قرار می دهد. شما نه تنها می توانید این کار را در آنجا انجام دهید حمل و نقل ایمن و در صورت نیاز به هدفون سریع از آن خارج شوید، بلکه آنها را شارژ کنید. شما اساساً قاب هدفون را ذخیره می کنید و وقتی ساعت هوشمند را روی بازوی خود دارید آنها را فراموش نکنید.

به نظر می رسد یک ساعت هوشمند معمولی هواوی است اما هدفون در خود جای داده است. (منبع تصویر: هواوی)

ایده هواوی برای ذخیره هدفون های کوچک در ساعت هوشمند، مزایای زیادی دارد. شما همیشه هدفون را همراه خود دارید، می‌توانید آن‌ها را سریع شارژ کنید و با خیال راحت آن‌ها را کنار بگذارید. اما ساعت هوشمند ضد آب نیست، فقط در برابر پاشش آب محافظت می شود. بنابراین دیگر نمی توانید با آن شنا کنید. به نظر من، سامسونگ نیز می تواند مدل مشابهی را توسعه دهد. در این صورت همیشه گوشی هوشمند، ساعت هوشمند و هدفون خود را بدون نیاز به حمل کیف شارژ اضافی همراه خود خواهید داشت.



منبع این ویدیو ساعت‌های هواوی واچ بادز را معرفی می‌کند:

آیا سامسونگ باید این ایده را از هواوی بگیرد؟

در نگاه اول، Watch Buds شبیه یک ساعت هوشمند معمولی هواوی به نظر می رسد. این گوشی مجهز به صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED است که شیشه آن تا لبه ها کشیده شده و گرد است. همه توابع رایج پشتیبانی می شوند. از جمله طیف گسترده ای از حالت های ورزشی، عملکردهای سلامتی مانند اندازه گیری ضربان قلب، می توانید نوار قلب ایجاد و نمایش اعلان ها از گوشی هوشمند علاوه بر این، ساعت در یک ویجت کوچک نحوه منبع تغذیه هدفون کوچک را نشان می دهد.