الدی این هفته تلویزیون 58 اینچی را با قیمت پایین به فروش می رساند



Aldi در روز پنجشنبه یک تلویزیون 58 اینچی را از Medion به مجموعه بازگرداند. چندین بار فروخته شده و همیشه به سرعت فروخته شده است. اگر در آن زمان چیزی دریافت نکردید، اکنون می توانید دوباره ضربه بزنید. این پیشنهاد در فروشگاه اینترنتی معتبر است.

تلویزیون 58 اینچی به قیمت 419 یورو در Aldi در پیشنهاد

اگر در حال حاضر می خواهید تلویزیون جدیدی بخرید، می توانید نگاهی به Medion Life X15811 در Aldi بیندازید. از 29 سپتامبر 2022، این در فروشگاه آنلاین Aldi در دسترس خواهد بود تلویزیون 4K تنها با قیمت 419 یورو ارائه شده (به آلدی نگاه کنید). این بدان معناست که تمام مشتریان Aldi در آلمان می توانند به آن دسترسی داشته باشند. تلویزیون می تواند به سرعت فروخته شود زیرا تعداد موارد محدود است. دفعه قبل، تلویزیون کمی گرانتر و 449 یورو بود. هزینه حمل و نقل اعمال نمی شود.

کاری که Aldi’s Medion TV می تواند انجام دهد

نسبت قیمت به عملکرد Medion Life X15811 درست به نظر می رسد. قیمت 419 یورو برای یک تلویزیون 58 اینچی واقعاً خوب است. اگر یک مدل 55 اینچی خیلی کوچک و یک تلویزیون 65 اینچی خیلی بزرگ است، می توانید این اندازه متوسط ​​را انتخاب کنید. شما رزولوشن 4K دریافت می کنید و این یک تلویزیون هوشمند است که این ویژگی را دارد خدمات پخش معروفی مانند Netflix و Co. پشتیبانی می شود. کیفیت تصویر توسط Dolby Vision و HDR بهبود یافته است. با صدای DTS، صدا نیز باید مناسب باشد.

البته می توانید با تلویزیون مدیون تلویزیون معمولی را نیز دریافت کنید. علاوه بر این، یک “HD Triple Tuner” نصب شده است که از کابل، ماهواره و آنتن پشتیبانی می کند. چهار پورت HDMI 2.0، دو پورت USB و البته LAN و WLAN وجود دارد. طبق معمول، سه سال ضمانت وجود دارد، بنابراین برای مدتی بیشتر محافظت می شوید.

تلویزیون Aldi دارای پنل LCD است. چه تفاوتی با OLED دارد؟ ما آن را در ویدیو آشکار می کنیم:

چه کسی باید تلویزیون 4K Aldi را بخرد؟

برای هر کسی که به دنبال یک تلویزیون 4K جامد که خیلی بزرگ نیست، ارزش خرید دارد. 58 اینچ یک استاندارد رایج نیست. اکثر مردم 55 یا 65 اینچ را انتخاب می کنند. بنابراین مدیون یک شکاف را در اینجا پر می کند. قیمت 419 یورو خیلی خوبه. هزینه یک تلویزیون قابل مقایسه از Hisense کمی کمتر است (به آمازون مراجعه کنید)، یک مدل از Philips تقریباً 650 یورو قیمت دارد (به آمازون مراجعه کنید). بنابراین اگر به دنبال تلویزیونی مانند این هستید، باید این معامله را تضمین کنید.



منبع