اعداد جدید یک کیفرخواست برای گوگل هستند

اما این نیز واضح است اپل تنها مدل های نسبتا کمی تلفن همراه را با به روز رسانی ارائه می دهد باید. هیچ گوشی هوشمند شخص ثالثی با iOS وجود ندارد.





منبع

از 30 می 2023 اندروید 11 پرکاربردترین نسخه اندروید است. در سپتامبر 2020 منتشر شد. طبق داده های گوگل، اندروید 11 در 23.1 درصد از تمام دستگاه های اندرویدی که هنوز فعال هستند در دسترس است. در رتبه دوم اندروید 12 با 16.3 درصد قرار دارد (منبع: میشال رحمان در توییتر).

نسخه:12

رهایی:10/01/2003

وقتی صحبت از توزیع جهانی نسخه‌های اندروید به میان می‌آید، گوگل بسیار شفاف‌تر بوده است. در این بین، داده ها فقط به طور نامنظم به روز می شوند و تقریباً بدون توجه عموم در Android Studio منتشر می شوند. آخرین آمار یک بار دیگر نشان از عدم کفایت گوگل دارد.

اپل نشان می دهد که نسخه های جدید سیستم عامل های تلفن همراه نیز می توانند با سرعت بسیار بیشتری توزیع شوند. iOS 16 فعلی را می توان در 81 درصد از تمام آیفون ها یافت. اگر تنها آیفون های عرضه شده در چهار سال گذشته در نظر گرفته شوند، سهم iOS 16 به 90 درصد افزایش می یابد (منبع: Indian Express).

زبان ها:انگلیسی آلمانی

در ویدیو: این همان چیزی است که اندروید 13 ارائه می دهد.

توزیع سیستم عامل: اپل نحوه انجام درست آن را نشان می دهد

اندروید 13 تقریباً یک سال است که در دسترس است و جانشین آن هم اکنون در راه است. با این وجود، داده های فعلی نشان می دهد که نسخه فعلی هنوز به اکثر کاربران نرسیده است. حتی اندروید 12 هم حرف اول را نمی زند.

اندروید 13: توزیع فقط تقریباً 15 درصد

حتی نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید همچنان سهم خود را در بازار از دست داده‌اند، اما حتی قدیمی‌ترین نسخه‌های آن نیز به‌طور کامل از بین نرفته‌اند. اندروید 4.4 کیت کتکه امسال دهمین تولد خود را جشن می گیرد، همچنان بر روی 0.5 درصد از گوشی های اندرویدی فعال نصب شده است. با حدود 3 میلیارد دستگاه اندرویدی در سراسر جهان، حدود 15 میلیون دستگاه هنوز از Android 4.4 Kitkat استفاده می کنند.