اعداد جدید برای گوگل شرم آور هستند

حتی نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید همچنان سهم خود را در بازار از دست داده‌اند، اما حتی قدیمی‌ترین نسخه‌های آن نیز به‌طور کامل از بین نرفته‌اند. اندروید 4.4 کیت کتکه امسال دهمین تولد خود را جشن می گیرد، همچنان بر روی 0.5 درصد از گوشی های اندرویدی فعال نصب شده است. با حدود 3 میلیارد دستگاه اندرویدی در سراسر جهان، حدود 15 میلیون دستگاه هنوز از Android 4.4 Kitkat استفاده می کنند.

اپل نشان می دهد که نسخه های جدید سیستم عامل های تلفن همراه نیز می توانند با سرعت بسیار بیشتری توزیع شوند. iOS 16 فعلی را می توان در 81 درصد از تمام آیفون ها یافت. اگر تنها آیفون های عرضه شده در چهار سال گذشته در نظر گرفته شوند، سهم iOS 16 به 90 درصد افزایش می یابد (منبع: Indian Express).

زبان ها:انگلیسی آلمانی

در ویدیو: این همان چیزی است که اندروید 13 ارائه می دهد.

توزیع سیستم عامل: اپل نحوه انجام درست آن را نشان می دهد

مجوز:نرم افزار رایگان

اندروید 13: شیوع کمتر از 15 درصد

اندروید 13 حتی به اندازه کافی برای رتبه سوم در رتبه بندی خوب نبود. اندروید 10 حتی با 17.8 درصد از نسخه فعلی جلوتر است. تنها پس از آن اندروید 13 با 14.7 درصد ظاهر می شود. به هر حال، سهم از ژانویه 2023 تقریباً سه برابر شده است.

اندروید 13 تقریباً یک سال است که در دسترس است و جانشین آن هم اکنون در مراحل اولیه قرار دارد. با این حال، داده های فعلی نشان می دهد که اکثر کاربران هنوز از نسخه فعلی استفاده نمی کنند. حتی اندروید 12 هم حرف اول را نمی زند.