اشک های زلدا پادشاهی: همه زیارتگاه ها


زیارتگاه های شناخته شده از سلف نیز در سراسر Hyrule از Zelda: Tears of the Kingdom پراکنده هستند. شما می توانید 152 چنین سیاه چال پازلی کوچک را در ماجراجویی خود کشف کنید. سطح دشواری پازل ها متفاوت است و برخی از آنها واقعاً دشوار هستند. برای اینکه به همه آنها تسلط داشته باشید، راه حل ها را در این راهنما به شما نشان خواهیم داد.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

حرم ها برای چیست؟

در بیشتر زیارتگاه ها دو تا سه پازل کوچک پیدا می کنید که بر اساس یک موضوع طراحی شده اند. برای حل آنها معمولاً باید از توانایی های مختلفی در سمت چپ استفاده کنید. در پایان یک حرم نور برکت دریافت خواهید کرد. شما به چهار عدد از این کریستال ها نیاز دارید تا آنها را با مجسمه ای از الهه عوض کنید ظرف قلب یا ظرف استقامت به مبادله. بنابراین حرم ها برای افزایش آمار لینک ضروری هستند.

با چراغ های برکت می توانید تعداد قلب ها یا استقامت خود را افزایش دهید.  (منبع تصویر: Screenshot GIGA)
با چراغ های برکت می توانید تعداد قلب ها یا استقامت خود را افزایش دهید. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

در چندین نقطه از بازی شما به تعداد معینی قلب برای پیشروی نیاز دارید. علاوه بر این، برای به دست آوردن شمشیر استاد به استقامت خاصی نیز نیاز دارید. پس باید تا حد امکان از این گونه زیارتگاه ها امتحان کنید. همچنین در هر زیارتگاه حداقل یک صندوق گنج وجود دارد. می‌توانید ببینید که آیا تمام گنجینه‌ها را روی نقشه پیدا کرده‌اید، زیرا یک نماد سینه در کنار حرم ظاهر می‌شود.

اگر حوصله گیج شدن ندارید، باز هم باید هر زیارتگاهی را که در سفرهایتان توجه شما را جلب می کند، فعال کنید. زیارتگاه ها همچنین به عنوان نقاط انتقال از راه دور عمل می کنند و با دنیای بزرگ بازی، داشتن هر چه بیشتر از آنها بسیار مفید است.

زیارتگاه ها را پیدا کنید

زیارتگاه ها بر روی خود می درخشند و بسیار آشکار می درخشند. بنابراین تشخیص آنها از راه دور آسان است. با کمک یک برج یا یک جزیره آسمانی می توانید قسمت های بزرگی از دنیای بازی را نادیده بگیرید و زیارتگاه های زیادی را نسبتاً راحت پیدا کنید. سپس با فشار دادن میله آنالوگ سمت راست تلسکوپ را بیرون بکشید (این در هنگام سر خوردن در هوا نیز کار می کند)، اطراف حرم ها را مشخص می کند. پس از آن نشانگرهای روی نقشه به شما کمک می کنند تا زمانی که دوباره روی سطح فرود آمدید، راه خود را پیدا کنید.

از تلسکوپ PurahPad برای علامت گذاری زیارتگاه ها استفاده کنید تا آنها را از دست ندهید.  (منبع تصویر: Screenshot GIGA)
از تلسکوپ PurahPad برای علامت گذاری زیارتگاه ها استفاده کنید تا آنها را از دست ندهید. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

اما لازم به ذکر است که زیارتگاه هایی نیز وجود دارند که بهتر پنهان شده و در غارها قرار دارند. همچنین حرم هایی وجود دارند که فقط زمانی ظاهر می شوند که یک چالش خاص یا جستجوی حرم را انجام دهید. 31 مورد از این قبیل حرم وجود دارد، که در یک زیر مجموعه در مجله شما جمع آوری شده است.

نکته: ضریح های روی سطح و ریشه های نور پایین در همین جاها هستند. بنابراین اگر برخی از ریشه‌ها را پیدا کرده‌اید، اما هنوز قفل زیارتگاه‌های مربوطه را باز نکرده‌اید، می‌دانید که کجا می‌توانید زیارتگاه‌های جدید را پیدا کنید.

همه زیارتگاه ها روی نقشه

اگر می خواهید همه حرم ها را در یک نگاه داشته باشید، در زیر دو نقشه برای شما آماده کرده ایم که حرم ها را در سطح و آسمان نشان می دهد. ضمناً هیچ زیارتگاهی در زیر زمین وجود ندارد. همانطور که قبلا ذکر شد، اینها با ریشه های سبک جایگزین می شوند.

نقشه همه 120 زیارتگاه موجود در سطح Hyrule را به شما نشان می دهد.  (منبع تصویر: Zelda Dungeon)
نقشه همه 120 زیارتگاه موجود در سطح Hyrule را به شما نشان می دهد. (منبع تصویر: Zelda Dungeon)
نقشه تمام 32 زیارتگاه در آسمان Hyrule را به شما نشان می دهد.  (منبع تصویر: Zelda Dungeon)
نقشه تمام 32 زیارتگاه در آسمان Hyrule را به شما نشان می دهد. (منبع تصویر: Zelda Dungeon)

باز کردن قفل سنسور حرم

جستجوی زیارتگاه های نشان داده شده در بالا با سنسور حرم بسیار دلپذیرتر است. وقتی به حرم نزدیک می‌شوید، سنسور منحرف می‌شود و جهت حرکت را به شما می‌گوید. همچنین می توانید از آن برای کشف آسان زیارتگاه ها در غارها استفاده کنید. برای به دست آوردن سنسور حرم باید موارد زیر را انجام دهید:

  • پس از اینکه ماموریت اصلی «تحقیق در چهار منطقه» را از پست مواظب دریافت کردید، می‌توانید تلاش را از جاشا دریافت کنید. “مردم زیرزمینی” برداشتن – این کار را تکمیل می کند.
  • پس از تکمیل اولین سیاهچال خود به جاشا بازگردید. جاشا تلاش دارد “معبد زیر” برای شما، که شما نیز باید آن را تکمیل کنید.
  • پس از تعمیر بالون هوای گرم روبلو، باید دوباره با او صحبت کنید. Robelo به هاتنو می رود و شما اپیزود را دریافت می کنید موسسه تحقیقاتی هاتنو.
  • سپس به موسسه تحقیقاتی بروید و با روبلو در آنجا صحبت کنید تا سنسور حرم را برای PurahPad باز کند.
اگر تمام شرایط را انجام داده باشید، Robelo سنسور Shrine را برای شما در موسسه تحقیقاتی هاتنو باز می کند.  (منبع تصویر: Screenshot GIGA)
اگر تمام شرایط را انجام داده باشید، Robelo سنسور Shrine را برای شما در موسسه تحقیقاتی هاتنو باز می کند. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

پس از آن می توانید وظایف بیشتری از Robelo دریافت کنید، برای دریافت ویژگی های جدید برای PurahPad. اینها شامل Sensor+، Hero’s Path و Teleport Medallion هستند.

یک اطلاعیه: در صفحات بعدی این راهنما راه حل های ویدئویی برای همه زیارتگاه ها را خواهید دید که به وضوح آنها را به مناطق تقسیم کرده ایم.



منبع