اشکودا وعده بزرگی به مشتریان خودروهای الکترونیکی می دهد

هدف این است که به مشتریانی که در حال حاضر منتظر خودروهای جدید خود هستند، احساس جدیدی از امنیت بدهیم. به گفته کول، این یک “راه حل بسیار مشتری مدار” است که فقط توسط شرکت های شریک شرکت کننده ارائه می شود. مهلت می تواند حتی زودتر باشد: مدل هایی که از 1 دسامبر برای تحویل به فروشنده برنامه ریزی شده است، اگر مشتریان دیگر برای تایید به موقع قرار نگرفته باشند، می توانند واجد شرایط پاداش زیست محیطی در اشکودا شوند. تسلا هم همین کار را می کند.

با پاداش زیست محیطی، یک نقطه هزینه مهم برای خودروهای الکترونیکی نیز در مقایسه با موتورهای احتراقی کاهش می یابد:

اشکودا به مشتریان هدایایی می دهد، در حالی که بی ام و و شرکت دستان خود را دراز می کنند

در همین حال، تولیدکنندگان دیگر، پس از آن شروع به تقاضای پول بیشتری از مشتریان کرده‌اند. وقتی تورم و زمان تحویل طولانی تولید خودرو را گران‌تر می‌کند، بی‌ام‌و، مرسدس بنز، فولکس‌واگن و دیگران در شرایط خاص آن را شکست می‌دهند. افزایش هزینه های آنها در قیمت خرید.



منبع اگر دولت دیگر مبلغ قبلی را در سال آینده پرداخت نکند، اشکودا می خواهد پاداش زیست محیطی را برای مشتریان خودروهای الکترونیکی به عهده بگیرد. از اول ژانویه، کمک های یارانه ای در اولین گام برای خودروهای برقی خالص کاهش می یابد، در حالی که خودروهای پلاگین هیبریدی به طور کامل از یارانه حذف می شوند. اشکودا این واقعیت را نمی پذیرد که مشتریان حتی ممکن است دست خالی بروند – حداقل در شرایط خاص.

هرکسی که یک خودروی الکترونیکی را خریداری یا اجاره می‌کند، مشتاقانه منتظر پاداش زیست‌محیطی است. حداقل تا سال 2023، زیرا در این صورت پول به میزان قابل توجهی کمتر خواهد شد. اشکودا اکنون می‌خواهد مطمئن شود که خریداران خودروهای برقی مجبور به پرداخت یارانه نیستند. اگر می خواهید از اشکودا جایزه بگیرید، باید چند نکته را در نظر بگیرید.

پاداش زیست محیطی را از اشکودا جمع آوری کنید: در سال 2023 اینگونه عمل می کند

اگر تاریخ تحویل سال 2022 قبلاً قول داده شده باشد، اما نتوان آن را برآورده کرد، برند چک می‌خواهد پاداش زیست‌محیطی خودروهای الکتریکی خالص (BEV) و هیبریدی‌های پلاگین را از منابع خود بپردازد: «برای مشتریان یک مدل BEV یا PHEV پیشنهادی وجود دارد که در آن پاداش زیست محیطی با تاریخ تحویل 2022 که توسط اشکودا اتو آلمان تایید شده است به مبلغ معتبر برای سال 2022 تصاحب خواهد شد”پیتر کول، رئیس فروش Skoda Auto آلمان (منبع: Automobilwoche via Elektroauto-News) اعلام کرد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

همانطور که گام اشکودا ممکن است مشتری مداری باشد، قصد دارد مردم را از استعفا باز دارد: به دلیل تورم، بسیاری از شهروندان دیگر آنقدر که تصمیم به خرید یک خودروی جدید داشتند، پول خود را راحت نمی کنند. بنابراین وعده بزرگ اشکودا به خریداران خودروهای الکترونیکی نوع دوستانه نیست.