اشتراک Netflix با قیمت عالی با بسته پخش جریانی

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

waipu.tv - پخش زنده تلویزیونی

waipu.tv – پخش زنده تلویزیونی

کمپین تولد waipu.tv: باید به آن توجه کنید

این تبلیغات فقط تا 30 سپتامبر 2022 معتبر است و تعداد بسته های تخفیف دار طبق نظر ارائه دهنده محدود می باشد. هرکسی که به کمپین علاقه مند است باید سریع عمل کند. اگر قبلاً اشتراک نتفلیکس دارید و هنوز هم می خواهید اشتراک waipu علاقه مند است، یک بسته بدون اشتراک Netflix دریافت می کند نیز 50 درصد کاهش یافته است (پیشنهاد را در waipu.tv مشاهده کنید).

توسعه دهنده: EXARING AG

پخش تلویزیونی مرسوم است، مزایای آن واضح است: شما می توانید از برنامه ها و برنامه های مورد علاقه خود در هر زمان و هر مکان، صرف نظر از زمان پخش، لذت ببرید. چه در خانه روی مبل یا در حال حرکت از طریق تبلت یا تلفن هوشمند – پخش تلویزیون در هر جایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید کار می کند.

اگر به دنبال راهی برای دریافت اشتراک Netflix با هزینه کمتر هستید، باید waipu.tv را بررسی کنید. ارائه‌دهنده پخش جریانی تولد خود را جشن می‌گیرد و بنابراین 50 درصد تخفیف برای همه بسته‌ها، از جمله بسته‌هایی که اشتراک Netflix دارند، به شما ارائه می‌کند. اگر می خواهید یکی از بسته ها را ارزان گردگیری کنید عجله کنید زیرا تخفیف ها فقط تا 9 شهریور ماه اعتبار دارند.

فقط برای یک لحظه: پخش با قیمت عالی در waipu.tv

توسعه دهنده: EXARING AG

تفاوت بین بسته ها این است که چند استریم می توانید همزمان اجرا کنید و کیفیت تصویر Netflix چقدر خوب است:

  • پایه شامل 1 جریان و SD-کیفیت 9.75 یورو در ماه
  • پیش فرض ارائه می دهد 2 جریان و HD-کیفیت 12.25 یورو در ماه
  • حق بیمه ارائه می دهد 4 جریان و UHD-کیفیت 14.75 یورو در ماه

شما حتی بیشتر در آن صرفه جویی می کنید بسته پریمیومچه چیزی 14.75 یورو هزینه ها در غیر این صورت نتفلیکس 17.99 یورو در ماه فقط برای بسته UHD دریافت می کند. در اینجا می توانید حتی بیش از 14 یورو در ماه در مقایسه با قیمت بسته معمولی صرفه جویی کنید. در یک دوره 6 ماهه محاسبه می شود که بیش از 88 یورو تخفیف دارد.

یکی از شناخته شده ترین ارائه دهندگان پخش تلویزیون آلمانی، پلتفرم Freenet AG waipu.tv است که در حال حاضر ششمین سالگرد تولد خود را جشن می گیرد. در حال حاضر می توانید آن را از آنجا دریافت کنید برای مدت 6 ماه مغرور 50 درصد تخفیف در بسته های “Perfect Plus with Netflix” در 3 نوع – Basic، Standard و Premium (پیشنهاد را در waipu.tv مشاهده کنید). علاوه بر پیشنهاد waipu.tv که از قبل مجهز شده است، غول جریان Netflix نیز وجود دارد.

waipu.tv است ماهانه قابل لغو. بنابراین هیچ ریسکی نمی کنید، می توانید ابتدا سرویس را تست کنید و در صورت لزوم به سادگی آن را لغو کنید. از ماه هفتم اما شما تمام قیمت را پرداخت می کنید. می توانید تنها با چند کلیک در حساب کاربری خود را لغو کنید. می توانید اپلیکیشن waipu.tv را برای اندروید و iOS به صورت رایگان دانلود کنید.

waipu.tv – پخش زنده تلویزیونی

waipu.tv – پخش زنده تلویزیونی

“Perfect Plus with Netflix Standard” با 193 کانال (169 کانال HD) هزینه ها 12.25 یورو به جای 24.49 یورو در ماه. این یک پیشنهاد واقعا خوب است وقتی در نظر بگیرید که Netflix (با پخش HD) به تنهایی معمولاً 12.99 یورو در ماه هزینه دارد، waipu.tv نیز معمولاً حداقل 12.99 یورو در ماه هزینه دارد.