اشتراک گذاری حساب به زودی گران می شود

اگر نمی خواهید برای آن هزینه کنید، در آینده نمی توانید نتفلیکس را به دیگران ارائه دهید. اما به بینندگان همکار یک کارکرد عملی داده می شود. می توانید نمایه مهمان خود را به یک اشتراک جدید و شخصی پیوند دهید. بنابراین باید مجموعه‌های انتقال و فهرست‌های تماشای رزرو شده می تواند تبدیل شود. نتفلیکس تغییر به حساب کاربری خود را تا حد امکان آسان می کند تا بینندگان دیگر را به مشتریان واقعی تبدیل کنید.



منبع

اگر حساب نتفلیکس را با دوستان و خانواده به اشتراک می گذارید، باید برای افزایش قیمت آماده باشید. به خوبی شناخته شده است که سرویس استریم به اشتراک گذاری حساب ها اعلام جنگ کرده است. در همین حال، جزئیاتی از نحوه اقدام نتفلیکس علیه بینندگانی که شرکت از آنها چیزی عایدی نمی‌کند، وجود دارد. هر کسی که این حساب را به اشتراک بگذارد، به زودی باید بیشتر در جیب خود فرو کند.

نتفلیکس

نتفلیکس جدی است: هر کسی که حساب را به اشتراک بگذارد باید هزینه اضافی بپردازد

با این سریال ها نتفلیکس بینی درستی داشت:

عملکردهای جدید باید بینندگان دیگر را به مشتریان پولی تبدیل کند

سرویس استریم از ایالات متحده به زودی به این امر پایان خواهد داد. در بهار 2023، نتفلیکس حساب های اضافی را در یک اشتراک اصلی معرفی خواهد کرد. دارندگان حساب باید بتوانند حساب های خود را برای سایر خانوارها فعال کنند. طبق آزمایشات مربوطه در آمریکای جنوبی، قیمت 2.99 دلار آمریکا برای هر خانوار اضافی قابل پیش بینی است.

اشتراک نتفلیکس لزوماً یک معامله نیست. هزینه سرویس پخش تا 17.99 یورو در ماه، بسته به سطحی که انتخاب می کنید، دریافت می کند. اما نتفلیکس در حال انجام کاری برای ارزان تر شدن است. اشتراک تبلیغاتی 4.99 یورو به زودی در آلمان راه اندازی می شود. اما در عین حال اشتراک شما به زودی ممکن است کمی بیشتر برای شما هزینه داشته باشد نسبت به قبل – حداقل اگر همچنان دسترسی خود به محتوای Netflix را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید.

به طور رسمی، نتفلیکس انتقال داده های ورود به سیستم را به افرادی که به هر حال بخشی از خانواده شما نیستند، برای سال ها ممنوع کرده است. فقط سرویس پخش به ندرت تاکنون اقدامی علیه آن انجام داده است. احتمالاً تعداد افرادی که نتفلیکس را با دیگران بدون پرداخت هزینه آن – یا تقسیم هزینه‌ها- تماشا می‌کنند، به همین نسبت زیاد است.

نتفلیکس در یادداشتی خطاب به سهامداران گفت که این ویژگی در سال آینده “به طور گسترده‌تری” عرضه خواهد شد. پس از انجام آزمایشات، ایالات متحده آمریکا و کانادا باید به عنوان اولین بازار تعیین شوند. هنوز مشخص نیست که چه زمانی به اشتراک گذاری حساب نیز مشمول هزینه برای مشتریان آلمانی می شود. با توجه به قیمت های فعلی، قیمت نیز باید به 2.99 یورو برسد. تعداد خانوارهای دیگری که می توانید ادغام کنید احتمالاً از یک ردیف اشتراک به سطح دیگر متفاوت است (منبع: Netflix).