اشتراک جریان ارزان قیمت زودتر از آنچه انتظار می رفت در راه است

نتفلیکس به این گزارش ها پاسخ داده است، اما عرضه اولیه آن را تایید نمی کند. هنوز در مراحل اولیه است و هنوز تصمیمی گرفته نشده است. با این حال، نتفلیکس قبلاً از شریک تبلیغاتی انحصاری خود مایکروسافت خواسته است از 5 سپتامبر 2022 اولین مناقصه برای تبلیغات به پورتال استریم ارسال شود. سپس پیشنهادات تبلیغاتی باید تا 30 سپتامبر در دسترس باشند، که نشان دهنده شروع اشتراک جدید در 1 نوامبر است.

شاید مهمترین سوال در مورد اشتراک جدید بی پاسخ بماند. نتفلیکس به طور رسمی در مورد هزینه آن اظهار نظر نکرده است. بر اساس گزارش ها، این باید در ایالات متحده آمریکا باشد مجموعا بین 7 تا 9 دلار آمریکا عمل کنید همچنین مشخص نیست که آیا قیمت سایر اشتراک های نتفلیکس پس از معرفی افزایش می یابد یا خیر.



منبع

حتی قبل از رقابت دیزنی پلاس، نتفلیکس می خواهد اشتراکی که از طریق تبلیغات تامین می شود را معرفی کند. برخلاف آنچه قبلاً برنامه ریزی شده بود، شروع باید در تاریخ 1 نوامبر 2022 انجام شود. اشتراک ارزان در آلمان نیز در دسترس خواهد بود.

نتفلیکس

نتفلیکس: اشتراک تبلیغاتی برای شروع زودتر

ارائه دهندگان پخش جریانی زیادی وجود دارد، اما چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ پاسخ در ویدیو:

نتفلیکس با تبلیغات: قیمت هنوز مشخص نشده است

خودی ها اشاره کرده اند که نتفلیکس در حال عجله برای اجرای طرح اشتراک جدید خود است. برخلاف آنچه تصور می شد، راه اندازی بازار نباید تا سال 2023 انجام شود، بلکه باید به جلو کشیده شود. قبلاً در 1 نوامبربه گفته منابع ناشناس، اشتراک ارزان قیمت در برخی کشورها قابل انتظار است. باید در ایالات متحده آمریکا، اما همچنین در آلمان، کانادا، بریتانیا و فرانسه در دسترس باشد. از سوی دیگر، دیزنی منتظر سال آینده است.

ظاهراً نتفلیکس از قبل ایده‌های مشخصی در مورد نحوه دریافت اشتراک تبلیغاتی توسط مشتریان دارد. طبق گفته نتفلیکس به تبلیغ کنندگانش تا پایان سال، حدود 500000 مشترک مدل جدید را انتخاب کنید (منبع: Variety).