اسپیددرها در اتوبان یا در همسایگی

احتمال دیگر: با شهرداری خود تماس بگیرید. به عنوان مثال، می توانید پیشنهاد کنید محله خود را به منطقه ای با ترافیک محدود تبدیل کنید. به عنوان مثال، کاهش سرعت موثر کاربران جاده سرعت گیرها و سنگفرش فلات.

گزارش سرعت‌کنندگان از طریق برنامه: آیا این امکان وجود دارد؟

در برخی موارد، تنها یک تبلیغ می تواند کمک کند به علاوه. اگرچه این امر مستقیماً منجر به جریمه برای سرعت‌بگیر نمی‌شود، اما می‌تواند توجه مأموران مجری قانون را به جاده مورد نظر جلب کند و منجر به کنترل‌های مکرر سرعت شود. با چنین گزارشی، افسران نیاز دارند:

  • را جزئیات شخصی فرد گزارش دهنده
  • را صحنه جرم، یعنی جاده ای که مردم در آن خیلی سریع رانندگی می کنند.
  • را زمان جرم و جنایت، یعنی زمانی که سرعت زیاد می شود.
  • را علامت گذاری شخصی که خیلی سریع رانندگی می کند

به خاطر داشته باشید که برای آن پلاک، ساخت و مدل به همراه رنگ از ماشین رانندگی موقعیت را خوب به خاطر بسپارید، اگر حتی بتوانید راننده را توصیف کنید، بهتر است. این تکان خوردن را احتمالاً می توان به عنوان اجبار در ترافیک جاده ای شناسایی کرد. در چنین مواردی، بخش 240 قانون جزا (StGB) اعمال می شود. بر این اساس، علاوه بر لغو گواهینامه رانندگی، سه امتیاز در فلنزبورگ یا محرومیت چند ماهه از رانندگی با جریمه نقدی، حتی 3 سال زندان نیز در نظر گرفته شده است.

سرعت در محله

همسایه ها را برانید در محدوده ترافیکی محدود خیلی سریع تکرار می شود، در ابتدا می توان راه حل های کمتر جدی را دنبال کرد. معرفی می کند گفتگوی شخصی علاوه بر این، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که به پلیس محلی به تخلفات سرعت غیرمجاز اشاره کرد. به عنوان مثال، می توانید از خیابان های خاصی برای استفاده استفاده کنید ماراتن دوربین سرعت پیشنهاد می دهد.

متأسفانه رفتار خطرناک رانندگی به شکل رانندگی با سرعت زیاد به ندرت مجازات می شود. سرعتی های بدنام همیشه در دام دوربین های کنترل سرعت و در نتیجه به چشم پلیس نمی افتند. در اینجا به شما می گوییم که چه کاری می توانید در برابر مسابقه دهندگان احتمالی در بزرگراه یا همسایگی انجام دهید.

تحرک

Autobahn Raser: مستقیماً به صفحه نمایش؟

حتی اگر منجر به بلیط نشود، مقامات را از نقاط خطرناک آگاه می کند.

مبارزه با سرعتی ها: هرگز نباید این کار را انجام دهید

اگر از یک وسیله نقلیه با برنامه فیلم بگیرید، هوش مصنوعی بر اساس مواد ویدئویی، سپس ساخت و مدل ماشین و سرعت. نتیجه را می توان مستقیماً به همراه شماره پلاک به پلیس ارسال کرد.

اگر منطقه اغلب نمایان است، مأموران ترافیک را رصد می کنند و بسته به ارزیابی خود، آن را با تجهیزات مناسب کنترل می کنند. بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که متخلفان راهنمایی و رانندگی همسایه پاسخگو باشند.

اگر راننده را مجبور به توقف کنید یا در یک درگیری به او توهین کنید، حتی می تواند شما را متوقف کند نمایش دهید. آدمک های دوربین سرعت اصولاً مجاز هستند، اما نباید با ترافیک جاده تداخل داشته باشند. bussgeldkatalog.org ایده ها و روش های بیشتری برای مبارزه با رانندگان سرعت ارائه می دهد.

GIGA توصیه می کند

بیشترین خوانده شده مقالات تحرک



منبع

مدتی است نگران کننده است یک برنامه سرعت در انگلستان باعث سر و صدا، خشم و خشم نسبت به توسعه دهندگان شد. تاکنون اپلیکیشن Speedcam Anywhere توسط قلم انگلیسی و آمریکایی ساخته شده است فقط در انگلستان در دسترس است، اما در حال حاضر به شدت در آلمان بحث می شود.

احتمالاً بدترین ایده ای که می توانید هنگام مبارزه با سرعتی ها در محله خود اجرا کنید این است که آن را در دستان خود بگیرید. موانعی مانند اشیاء در خیابان کاهش سرعت سرعت‌ها یک مداخله گسترده در ترافیک جاده‌ای است بی رویه. اگر به چیزی یا شخصی آسیبی وارد شود یا در نتیجه کسی را به خطر بیندازید، نتیجه آن می تواند جریمه نقدی یا حتی حبس باشد.

آلمان به دلیل عدم محدودیت سرعت در اتوبان های ما در سراسر جهان بدنام است. البته این بدان معنا نیست که رانندگان می توانند یک آجر استعاری روی پدال گاز بگذارند. سرعت همیشه باید متناسب با وضعیت ترافیک و فاصله ایمنی حفظ می شود اراده. اگر راننده پشت سر شما را هل دهد و شما و سایر رانندگان را در معرض خطر قرار دهد آگهی کاملا موجه