اسطوره RPG آلمانی می تواند روی کنسول نینتندو قرار بگیرد

در ماه دسامبر، THQ Nordic اعلام کرد که با بالا می رود یکی دیگر از بهترین بازی های Piranha Bytes به زودی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می شود. شاید این استودیو با سریال Gothic هم همین روند را دنبال کند.

بازی‌های گوتیک توسط توسعه‌دهنده آلمانی Piranha Bytes نه تنها در این کشور به جایگاه مذهبی دست یافته‌اند. از سال 2001 تا 2011 چهار قسمت و همچنین چندین افزونه و یک بازی موبایل در این جهان ظاهر شد. تا اینجای کار بودند بازی های اصلی فقط برای پخش کننده های PC در دسترس است، اما ممکن است به زودی تغییر کند.

در این پست توییتری آمده است: «ایشالا سال های آینده پر از شگفتی باشد. آیا این شامل پورت سوئیچ بازی‌های گوتیک می‌شود؟ تایید نشده است، اما غیر ممکن نیست.

سری بازی های افسانه ای متعددی وجود دارد – از جمله بازی های گوتیک. ممکن است در آینده بتوانید تجربه نقش آفرینی آلمانی را در حال حرکت بازی کنید، زیرا اشاره ای برای پورت سوئیچ ظاهر شده است.

سوئیچ نینتندو

سری افسانه ای RPG: گوتیک به زودی در حال تغییر است؟

اکنون یکی در حساب توییتر این سریال وجود دارد ارجاع به پورت سوئیچ. مجسمه ای دیده می شود که کنسول سوییچ را در دست دارد. اگر دقت کنید، می توانید قهرمان بی نام و احضار کننده شیطان و جادوگر سابق آتش، Xardas را ببینید.

هنوز مشخص نیست که آیا سری افسانه‌ای گوتیک به نینتندو سوییچ راه پیدا خواهد کرد یا خیر – اما چند ماه است که مشخص شده است که این بازی اصلی سال 2001 به روز می شودکه برای PS5، Xbox Series X و PC منتشر خواهد شد. هنوز اعلام نشده است که نسخه بازسازی شده چه زمانی ظاهر می شود، اما احتمالاً سال 2024 است.



منبع

در ویدیوی ما به شما می گوییم کدام بازی ها امسال در انتظار شما هستند:

بازسازی گوتیک: کلاسیک های RPG جان تازه ای می گیرند