استراحت بیشتر برای 1.99 یورو امکان پذیر نیست



بازی‌های برتر متعددی در Steam وجود دارند که رتبه‌بندی مناسبی دارند. این شامل عناوینی مانند God of War و Stray می شود. اما در میان بازی‌های دارای رتبه برتر در پلتفرم Valve، چند چیز عجیب و غریب نیز وجود دارد. این شامل یک بازی مستقل است که همه چیز در مورد اردک های لاستیکی است.

Steam: Curious Simulator یک نکته واقعی واقعی است

اگر به لیست بهترین نسخه‌های Steam در سال 2022 و رتبه‌بندی‌های مربوطه نگاه کنید، می‌توانید در یک نگاه بازی‌های AAA مانند God of War و Marvel’s Spider-Man Remastered و همچنین بازی‌های مستقل متعددی مانند Vampire Survivors، PowerWash Simulator، Village را مشاهده کنید. شبیه ساز اردک پلاستیکی عاشقانه و آرام. لحظه شبیه ساز اردک لاستیکی؟ بله، درست خواندید و این یکی در حال حاضر یکی از آنهاست بازی های دارای امتیاز برتر در استیم (SteamDB).

اگر به بررسی‌های «بسیار مثبت» در صفحه محصول در Steam نگاه کنید، امتیاز مثبت 98 درصدی را مشاهده خواهید کرد. اگر بازی را در لیست رسمی بهترین نسخه های استیم سال 2022 جستجو کنید، بازی در رتبه شانزدهم قرار دارد، اما در اینجا از الگوریتم یک کاربر استیم استفاده شده است. بازی Placid Plastic Duck Simulator در این رتبه بندی تنها 94.53 درصد را از آن خود کرده است. برای مقایسه: Vampire Survivors با 97.60 درصد به اینجا می آید، بنابراین تفاوت زیادی ندارد.

خودتان در تریلر به بازی نگاه کنید:

Placid Plastic Duck Simulator – Release Trailer

نکته داخلی در مورد Steam: شبیه ساز Placid Plastic Duck واقعا چه چیزی را ارائه می دهد؟

صادقانه بگویم، نه چندان زیاد، اما ظاهراً نه تنها در پلتفرم‌های استریم مانند Twitch، بلکه در کتابخانه‌های خصوصی Steam نیز مورد توجه قرار گرفته است.

طبق توضیحات رسمی، شما مهمان یک محیط سه بعدی آرامش بخش خواهید بود که در آن زندگی یک اردک لاستیکی را تجربه خواهید کرد. توسعه‌دهنده و ناشر بازی‌های توربولنتو می‌گوید: «آزمایشی که آرامش و شادی را القا می‌کند».

اگر می خواهید خودتان بازی را امتحان کنید، می توانید آن را در استیم انجام دهید برای 1.99 یورو ذخیره (در بازی در استیم). با این پول شما نمی توانید خیلی اشتباه کنید و شاید برای شما هم “بهترین بازی سال” باشد.



منبع