استخدام برنامه نویس هوش مصنوعی (یادگیری تا بازار کار)

در نظر گرفتن نظرات دیگران و ارائه نظرات خود از طریق ارتباطات واضح و مختصر ممکن است به شما کمک کند تا به عضوی موفق در یک تیم تبدیل شوید. از آنجایی که هوش مصنوعی به دنبال حل مشکلات در لحظه است، نیاز به توسعه مهارت های حل مسئله دارد که هم حیاتی و هم خلاق هستند. مدل های خلاقانه هوش مصنوعی و راه حل های فناوری ممکن است نیاز به ارائه پاسخ های متعدد برای یک موضوع داشته باشند. متخصصانی که در حال یافتن چگونگی تبدیل شدن به یک مهندس هوش مصنوعی هستند، باید در مورد مهارت های مورد نیاز در این زمینه نیز بدانند. هوش مصنوعی به ظاهر دارای پتانسیل بی پایانی برای بهبود و ساده سازی وظایفی است که معمولاً توسط انسان انجام می شود، از جمله تشخیص گفتار، پردازش تصویر، مدیریت فرآیند کسب و کار و حتی تشخیص بیماری. برخی از چارچوب های مورد استفاده در هوش مصنوعی عبارتند از PyTorch، Theano، TensorFlow و Caffe. رشته مهندسی هوش مصنوعی هنوز نسبتاً جدید است، اما این پتانسیل را دارد که در سال های آینده فرصت های شغلی زیادی را باز کند. تفاوت عمده بین مهندسان موفق و کسانی که تنها تلاش می کنند و موفق نمی شوند، ریشه در مهارت های نرم آنها دارد.

شما ممکن است تلاش کنید تا درک اساسی از نحوه عملکرد شرکت ها، مخاطبانی که به آنها رسیدگی می کنند و رقابتی که در بازار وجود دارد، بدون توجه به بخشی که در حال حاضر در آن مشغول به کار هستید، ایجاد کنید. آنها دانش عمیقی از الگوریتم های ماشین لرنینگ، الگوریتم های یادگیری عمیق و چارچوب های یادگیری مجله خبری fudzilla عمیق دارند. مهندسان یادگیری ماشین با استفاده از حجم وسیعی از داده ها، مدل های پیش بینی کننده می سازند. یک مهندس هوش مصنوعی مدل های هوش مصنوعی را با استفاده از الگوریتم های ماشین لرنینگ و شبکه های عصبی یادگیری عمیق می سازد تا بینش های تجاری را ترسیم کند، در نتیجه می تواند برای تصمیم گیری تجاری که بر کل سازمان تأثیر می گذارد، استفاده شود. در کنار آپاچی اسپارک، می توان از سایر فناوری های کلان داده مانند Hadoop ، Cassandra و MongoDB نیز استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مسیرهای برنامه نویس شدن، پیشنهاد می کنیم که مقاله انواع راه های برنامه نویس شدن را مطالعه کنید. برای درک و پیاده سازی مدل های مختلف هوش مصنوعی، مانند مدل های مارکوف مخفی، ساده لوحانه، مدل های مخلوط گاوسی، و تحلیل تفکیک خطی، باید دانش دقیقی از جبر خطی، احتمال و آمار داشته باشید.

ممکن است درک جامعی از موضوع و همچنین توانایی های فنی تخصصی به شما ارائه دهد. بخش بعدی در رابطه با نحوه تبدیل شدن به یک مهندس هوش مصنوعی و مسئولیت های یک مهندس هوش مصنوعی متمرکز شده است. ممکن است از شما خواسته شود که با گروه های کوچک و بزرگ برای دستیابی به اهداف پیچیده کار کنید. یک توسعه دهنده هوش مصنوعی از نزدیک با مهندسان برق در ارتباط است و نرم افزاری را برای ایجاد ربات های باهوش مصنوعی توسعه می دهد. در ادامه در رابطه با کار مهندس هوش مصنوعی و نقش آن ها در خروجی ماشین ها صحبت می کنیم. زیرساخت هایی را که تیم علم داده از آن استفاده می کند، خودکار کنید. مهندسان هوش مصنوعی درک درستی از برنامه نویسی، مهندسی نرم افزار و علم داده دارند. معماران هوش مصنوعی برای ارائه خدمات سازنده تجاری و یکپارچه سازی سیستم با مشتریان همکاری نزدیک دارند. C برای ساخت و پیاده سازی مدل ها بسیار مهم و کلیدی است. مدل های هوش مصنوعی را از ابتدا بسازید و به اجزای مختلف سازمان (مانند مدیران محصول و ذینفعان) کمک کنید تا بفهمند چه نتایجی از این مدل به دست می آورند.

به عنوان یک مهندس هوش مصنوعی، شما باید وظایف خاصی را انجام دهید. در نهایت، این دستگاه قادر به انجام وظایف شبیه به انسان خواهد بود. با این اطلاعات جدید، دستگاه می تواند اصلاحاتی را در خود انجام دهد تا مشکلات دوباره ظاهر نشوند و همچنین هرگونه تنظیمات لازم را برای رسیدگی به ورودی های جدید انجام دهد. برای ورود به موسسات مهندسی معتبر مانند NITs، IITs، و IIITs، ممکن است لازم باشد در آزمون ورودی جویینت (JEE) نتیجه مناسبی دریافت کنید. اگر هوش تجاری دارید، می توانید ایده های تکنولوژیکی خود را به سرمایه گذاری های تجاری سازنده تبدیل کنید. برای افزایش شانس خود در رقابت برای مشاغل مهندسی هوش مصنوعی و افزایش ظرفیت حداکثر درآمد خود، پیشنهاد می شود مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مشابه دریافت کنید. توانایی مدیریت موثر زمان برای تبدیل شدن به عضوی سازنده در تیم ضروری است. می توانید بسیاری از این قابلیت ها را در حین کسب مدرک لیسانس به دست آورید و یا تقویت کنید، پیشنهاد می شود به دنبال تجربیات و فرصت های اضافی برای گسترش استعدادهای خود در این زمینه باشید. فرض کنید که شرکت شما از شما می خواهد که یک مدل هوش مصنوعی جدید را ایجاد و به هر بخش در داخل شرکت ارائه دهید.