از دراگون بال تا پوکمون: 23 انیمیشنی که در کودکی دوست داشتید

One Piece در آوریل 2003 منتشر شد و هنوز هم به عنوان موفق ترین انیمیشن تاریخ شناخته می شود. جای تعجب نیست، زیرا چه کسی در گذشته نمی خواست با Luffy، Zoro و Co. به شکار گنج برود؟

اما اکثر مردم احتمالا هنوز با “Pokito TV” آشنا هستند. که بعد از مدرسه برای بسیاری از بچه های مدرسه اجباری بود. در زیر مجموعه‌ای از مجموعه‌های انیمیشنی که بین سال‌های 1994 تا 2006 از شبکه RTL II پخش شده‌اند را گردآوری کرده‌ایم.

انیمه Detective Conan که از آوریل 2002 نیز پخش می شود نیز درباره یک پسر کوچک است، اما بسیار جدی تر است. زیرا نام اصلی کانن شینیچی است و از طریق سم قد و قامت یک دانش آموز دبستانی را به خود گرفت. از آن زمان او مخفیانه پرونده های کارآگاه خصوصی کوگورو موری را حل می کند تا در نهایت مجرمان خود را ردیابی کند.

آیا نادیا و آب آبی او را به خاطر دارید؟ این داستان که درباره مخترع جوان ژان و دختر سیرک نادیا است، بر اساس “20000 لیگ زیر دریا” ژول ورن است و اولین بار در فوریه 1996 از شبکه RTL II پخش شد.

Digimon در آگوست 2000 دنبال شد و هیولاهای جیبی را افزایش داد. این فرنچایز هنوز هم تا به امروز بسیار محبوب است، اما این سری نتوانست از موفقیت رقیب خود پوکمون (حداقل برای ما) بالاتر باشد.

در سال 2006 ناروتو نیز در آلمان منتشر شد و اولین انیمه ای بود که پس از سال ها در برابر سریال های بزرگی مانند Dragon Ball یا One Piece ایستادگی کرد. از آن زمان، کودکان از سراسر جهان نه تنها رویای تبدیل شدن به سوپر ساییان یا دزدان دریایی، بلکه تبدیل شدن به یک استاد هوکاگه را در سر داشتند.

میلا دوازده ساله است و در جاهای دور در ژاپن زندگی می کند. در روستایی فوجیمی به طور دقیق تر. تازه از توکیو، او نه تنها دوستان جدیدی پیدا می کند، بلکه عشق خود را به والیبال نیز کشف می کند.

چیبی ماروکو چان به عنوان همتای شین چان، در سال 2000 گل و لای محلی را در هم شکست. این انیمیشن دختر 9 ساله ماروکو را دنبال می کند که تجربیات روزمره معمولی اما بسیار سرگرم کننده خود را بازگو می کند. بخش بزرگی به شوخی‌ها و حماقت‌های ماروکو می‌پردازد.

یک ماه پس از دراگون بال، پوکمون به صفحه تلویزیون های آلمانی رسید و هیاهویی ایجاد کرد که تا به امروز ادامه دارد.

در Beyblade، حریفان نه با کارت، بلکه با تاپ های چرخان با یکدیگر مبارزه می کردند. شاید اولین Beyblade خود را در یک گوشه گرد و غبار پیدا کنید؟

چاق یا نه: ما دخترا دوستش داشتیم! عروسی هلو، فرشته عشق، در سال 2001 از شبکه RTL II پخش شد. و هر چقدر هم که داستان موموکو جذاب باشد، او همیشه در قلب ما جایی خواهد داشت.

اگر تا به حال با دستان خود از Kamehameha الگوبرداری کرده اید یا می توانید به راحتی 151 پوکمون اول را بشمارید، پس این سری از تصاویر را دوست خواهید داشت. ما به شما 23 انیمه عالی را معرفی می کنیم که تاثیری ماندگار در دوران کودکی شما و ما داشته است.

Reminiscing: بهترین سریال انیمه

یا شین چان را دوست داشتی یا از آن متنفر بودی. پسر پنج ساله چیزی جز مزخرف در ذهنش نیست و از آوریل 2002 طرفداران انیمه های آلمانی را کاملا دیوانه کرده است. به احتمال زیاد به هر حال فقط ته لخت او را به یاد می‌آورد که مرتباً با افتخار در عموم ارائه می‌کرد.

در اکتبر همان سال با دنیای اینویاشا مواجه شدیم که در آن او و دوستانش با شیاطین می جنگیدند و به عنوان یک نیمه دیو مجبور بودند با معضلات متعددی از جمله عاشقان روبرو شوند.

نه به ندرت، بازی های ویدیویی ژاپنی همراه می شوند سریال کارتونی مشخصه دست در دست. در دهه 90 شناخته شده ترین نقطه تماس انیمه ها در آلمان ایستگاه تلویزیونی RTL II بود که در ابتدا برنامه کودک با نام “Planet Kids” یا “Pl@net Zone” شناخته می شد و بعداً جایگزین آن شد. توسط “be-tv”.

و اگر یک پسر در بدن دختر بودید چه؟ رانما احتمالا بهتر می داند زیرا از آنجایی که او به طور تصادفی در چشمه ای مسحور افتاده است، می تواند با کمک آب سرد تبدیل به یک دختر شود، که اغلب منجر به موقعیت های بسیار خنده دار می شود. Ranma 1/2 در RTL II از آوریل 2002 اجرا شد.

یک سال بعد، در اکتبر 1995، کیکرز با رقابت جدی ستاره های فوتبال بزرگ روبرو شد. این سریال بر اساس مانگای Captain Tsubasa ساخته شده و در این کشور نیز بسیار محبوب بود. بیش از 20 سال بعد، انیمه در قالب بازی موبایل Captain Tsubasa Dream Team بازگشت.

آه، این همه انیمه در یک نگاه خاطرات واقعی کودکی را زنده کنید! آیا می توانید انیمه های دیگری را که باید در اینجا گنجانده شود فکر کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.



منبع

همتای مرد Sailor Moon در آگوست 1999 دنبال شد و هنوز هم یکی از موفق‌ترین انیمه‌های تمام دوران به حساب می‌آید: Dragon Ball. دو سال بعد Dragon Ball Z دنبال شد که داستان پسر گوکو اکنون بالغ را ادامه می‌دهد.

حداقل با ظهور Yu-Gi-Oh! در مارس 2003، بازی ورق های تجاری به توده های گسترده در این کشور نیز رسید. در دوران کودکی، مطمئناً یک یا دو پشته در خانه داشتید و از ترفندهای دوئل قهرمانان انیمه کپی می کردید.

در آگوست 2001، چهار سال خوب پس از موفقیت Sailor Moon، یک قهرمان جدید ظاهر شد: جین، دزد کامیکازه. او نشان دهنده تناسخ مبارز آزادی فرانسوی ژان دارک است و با همراه کوچکش فین به شکار شیطان می رود.

حتی به عنوان یک نوب کامل فوتبال، می توانید در مورد کیکرز هیجان زده شوید، زیرا همه چیز در مورد دوستی، عشق و مبارزه برای رویاهای شماست. این سریال در می 1994 از شبکه RTL II شروع شد.

مطمئناً آهنگ‌های مقدماتی انیمه‌های متعددی از قبل در سرتان می‌چرخند و اگر نه، به اینجا می‌آیند: “من می‌خواهم بهترین باشم، …”، “چلا سر چالا…”، “مثل یک ستاره، از راه دور”. دنیا…»، «رویات را زندگی کن، چون به حقیقت خواهد پیوست…» …

«به نام ماه، تو را مجازات خواهم کرد!«- کدام بچه آرزو نداشت که شبیه ملوان مون یا یکی از دوستانش باشد؟ مبارزه با شر با هم در یک لباس عالی نیز جالب است! این سریال از اردیبهشت 97 از شبکه RTL II پخش می شود. چند سال پیش، این سریال حتی یک نسخه جدید با Sailor Moon Crystal دریافت کرد.

شاید شما هم در دوران کودکی خود به Monster Ranchers برخورد کرده باشید. سری بازی های ویدیویی اصلی به عنوان یک انیمه اقتباس شد و در ژانویه 2001 در آلمان نور روز را دید.

در جستجوی نهنگ درخشان، نانامی و نهنگ ماده تیکو ماجراجویی های بی شماری دارند.

اگر Doremi Harukaze یکی باشد، آن دختر دست و پا چلفتی است که رویای جادوگری شدن را دارد. با این حال، او به همه ما نشان داد که هرگز نباید از رویاهای خود دست بکشید. زیرا هنگامی که او یک روز به طور تصادفی نقاب جادوگر مایورکا را از بین می برد، به یک قورباغه جادوگر سبز تبدیل می شود. دورمی برای جبران کردارش باید جادوگر شود و همه چیز دیگر تاریخ است.

سه خواهر، یک کافه و بسیاری از جنایات حل نشده: این سه نفر برای اولین بار در نوامبر 1995 آثار هنری را در تلویزیون آلمان شکار کردند. خواهران تمام راه های خود را برای جمع آوری مجموعه پدر گمشده خود انجام می دهند، حتی اگر این به معنای خیانت به دوستان و خانواده باشد. با تکمیل آثارش امیدوارند دوباره او را پیدا کنند.

و اگر از نوستالژی سیر نمی‌شوید، در اینجا چند بازی کلاسیک از دوران کودکی‌تان که اکنون در Steam هستند، آورده شده است: