از این به بعد فقط این قانون برای من صدق می کند

برای من اکنون موارد زیر صدق می کند: سریال های جدید را تماشا می کنم فقط در صورتی که عاقبت از قبل به پایان رسیده باشد. جهش ایمان در نتفلیکس برای من کاملاً تمام شده است. من دیگر حوصله آزمایش کردن ندارم. از این گذشته، در سن 46 سالگی من دیگر جزو هپرهای جوان نیستم و هر نفس می تواند آخرین نفس من باشد. این قابل درک است که من هم دوست دارم پایان یک داستان را در مقطعی بدانم.

به خصوص در مورد «1899»، لغو نتفلیکس قابل درک نیست. نقدهای خوب، در نمودارها نشان داده شده است، اما برای یک دنباله یا حداقل برای یک پایان واقعی کافی نیست. نتفلیکس مجبور نیست آنقدر به «رتبه‌بندی» توجه کند. خدمات استریم برای دریافت هزینه ماهانه از مشتریان خود شناخته شده است. سپس اپراتورها می توانند با این مبالغ کم و بیش محکم محاسبه کنند و مجبور نیستند مستقیماً به صنعت تبلیغات گوش دهند – فقط تلویزیون پولی. اما نتفلیکس و شرکت نیز می خواهند به طور فزاینده ای به جریان اصلی خدمت کنند. جای تعجب نیست که بیشتر و بیشتر مطالب بیهوده واقعیت ارزان در آنجا تولید می شود – نتفلیکس به RTL و Co تبدیل می شود. خوب متشکرم، اما همچنین.

نتفلیکس دوباره این کار را انجام داده است و آخرین بارقه امید را در مجموعه استریم خود بررسی کرده است. نه اولین بار و نه آخرین بار، مطمئناً. با این حال، با من و سایر مشتریان، نتفلیکس در نهایت اعتماد خود را از دست داد – فقط یک قانون برای من اعمال می شود. من آن را در ستون آخر هفته جاری فاش خواهم کرد.

نتفلیکس

البته برای من این بدان معنی است که می توانم بلافاصله “1899” را از حافظه خود پاک کنم و فراموش کنم. اما این “جسد فایل” احتمالاً تا چند سال آینده در اطراف نتفلیکس سبز خواهد شد و دیر یا زود به دلیل الگوریتم بینندگان ناآگاه را آزار خواهد داد. در واقع، چنین شماره های هوایی باید در آینده با یک هشدار بزرگ در نتفلیکس ارائه شود:مراقب باشید نگاه نکنید! «xyz» تلاشی بود برای سریالی که به دلیل عدم جسارت ما و دلایل دیگری که در اینجا ذکر نشده بود، زود به پایان رسید. لطفاً ادامه دهید، اینجا چیز دیگری برای دیدن وجود ندارد.»

خوشبختانه من هنوز تماشا را شروع نکرده بودم، اما سایر معاصران در بخش تحریریه قبلاً تا حدی با “1899” درگیر شده بودند و اولین قسمت های سریال معمایی را از سازندگان تاریکی در نتفلیکس تماشا کردند. برای سه فصل طراحی شده است اما اکنون تمام شده است – Cliffhangers گنجانده شده است.

نتفلیکس در حال فروپاشی است: معمولا برای بیش از یک فصل کافی نیست

خوب به نظر می رسید و هنوز باید خداحافظی کند:

در عوض، همیشه چنین سریال هایی در نتفلیکس و شرکت وجود خواهد داشت که باز به پایان رسید فقط رها شود هر کسی که به آنها نگاه می کند در نهایت این احساس را دارد که عمر خود را تلف کرده است.

خوبه یا نه؟ این ترفند نتفلیکس کمک خواهد کرد:

به هر حال: از آنجایی که من احتمالاً تنها مشتری نیستم که در حال حاضر یا در آینده به این روش عمل می کنم، احتمالاً دیدگاه کوتاه مدت نتفلیکس نسبت به سریال های جدید دیگر نباید معنادار باشد. سپس نتفلیکس باید به طور کامل «موفقیت» را دوباره تفسیر کند.، شما فقط نمی خواهید سرگرمی ارزان تولید کنید و به یک کاریکاتور تلویزیون خصوصی منحط شوید – نظر من.



منبع

افکار من برای آخر هفته: هدف این ستون فراهم کردن خوراکی برای تفکر و انعکاس «سیل خبری» هفته در پایان است. مجموعه کوچکی از مقالات قبلی در ستون:

نتیجه معکوس لازم: بلافاصله سریال های جدید نتفلیکس را تماشا نکنید